♥ DAME Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Er 4+4 i dag, men merker absolutt ingenting. Når ble dere kvalm??
Cocco*med 2 små spirer* Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jeg ble kvalm så godt som fra dag 1. Ikke gøy, så mitt råd, nyt at du slipper! ;o) Er jo ikke alle som sliter med kvalme heller, så hadde jeg vært deg ville jeg håpet på det... Ser forresten at du skal gifte deg uka etter meg...gøy!
Gjest Bjørnen Collargol*gravid* Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 uke6-7 kom den, men for guds skyld håp at du slipper kvalmen!
Ophelia & Jr. Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Kanskje du rett og slett er en av de heldige! Det har jeg vært! Ikke vært skikkelig kvalm en eneste dag, og i dag er jeg 30+6... Svangerskap er veldig individuelle. Noen får alle symptomer og plager, noen får ingenting, og noen havner et sted midt i mellom. Selvfølgelig er det skummelt i begynnelsen å ikke ha noen symptomer, men etter å ha lest litt, blant annet her inne, ble iallefall jeg beroliget med at slettes ikke alle merker graviditeten på kroppen. Så for din del håper jeg at du slipper kvalmen og at du kan slå deg til ro med at du kanskje er en av de heldige! Masse lykke til med svangerskapet!
Gullblomst Skrevet 29. april 2008 #5 Skrevet 29. april 2008 Jeg ble kvalm i ca uke 6. Dersom du leser gamle innlegg her, så ser du at jeg skrev et bekymringsinnlegg da jeg var 4 uker og noe på vei, der jeg var bekymret fordi jeg ikke kjente mye symtomer. Vel, jeg er fortsatt gravid, så ingen symtomer så tidlig trenger ikke bety noe som helst. Men jeg forstår deg godt. Selv om jeg nå er over 12 uker på vei blir jeg bekymret dersom jeg en dag føler mindre symtomer enn jeg pleier. (Selv om det er helt vanlig dersom kvalmen gir seg på denne tiden) Snakk om å være irrasjonell
Dinoproto Skrevet 1. mai 2008 #6 Skrevet 1. mai 2008 Hei! Poppet innom denne siden her, og så innlegget ditt. For min del merket jeg ikke NOE til kvalme i det HELE TATT under mitt første svangerskap, og det var veldig deilig:) Alt var bra allikevel! (om det er det du kanskje er bekymret for....) Koz deg med svangerskapet!
Emilia og lille Oliver:-) Skrevet 1. mai 2008 #7 Skrevet 1. mai 2008 Jeg slapp unna kvalmen jeg. Hadde kun noen dager i uke 6-7 hvor jeg følte meg litt uggen om jeg ikke fikk nok søvn eller våknet på natta. Eneste symptomene jeg hadde de første ukene var såre og hovne pupper og ekstrem trøtthet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå