emmi mi Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Ser flere skriver at de har mistanke om dette og at en"klarsynt" skal bekrefte/avkrefte dette. Jeg selv "ser" (fornemmer) blant annet de som har gått over til spirit. Jeg tror ikke et forum som dette vil gi dere noe svar på det. Ofte kansje fordi det kan være noen useriøse her som sier ting som ikke stemmer og evt kan skremme dere. Har dere en mistanke og dette er plagsomt ta kontakt med et medium. Her inne kan det fort bli fantasier:-)
Gjest MMJ Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Kan du se om det er en i kjelleren her? hehehe... føler det bor en snill mann der nede, en tynn, skalla mann, hehe.... TØR ikke gå ned dit når jeg er alene hjemme.. eller når det er mørkt ute
emmi mi Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 vil ikke utlevere for mye på et slikt forum, men du beskriver noe du "ser". Altså du føler han ser sånn ut, eller har noen sagt til deg at det er en som ser sånn ut som går igjen? Siden du beskriver han så tydelig så ville jeg valgt og stole på intuisjonen din, og valget ditt vil da være om du vil ha han der eller om han skal gå videre?
Gjest MMJ Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Hehe, føler meg passe "rar" nå Men det er noe jeg føler, hehe Det hender han kommer opp i stua og av og til, men da er det sent. Bare noe jeg føler altså, hehe, jeg gjør litt narr av det til min mann, men føler det. Han terger litt på meg, tror han synes det er gøy... jeg vil ikke ha han her, hvis det er tilfelle liksom
emmi mi Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 he he.. kan berolige deg med at du ikke er rar....selv om jeg mener alle mennesker er rare i den betydning at ingen kan kalle seg normal, å betegne seg som normal høres så kjedelig ut selv om jeg i bunn og grunn kan betegnel som svært normal.....he he..neida tilbake til saken, eller skal vi si den usynlige gjest:-) Når du føler hans nærvær så be han om å forvinne, du kan si høyt at han må søke seg til lyset og gå ditt for å få fred, han skal ikke være her. ikke alltid vil det hjelpe og du må få hjelp av et medium til og veilede spiriten til neste nivå. send opptatering da:-) du skal slippe å ha ubune gjester om du ikke vil. Men har en mistanke om han trives hos dere:-) koselig og varmt hjem:-)
Gjest MMJ Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Vet jo ikke om det er "reelt" at han er her..? Men det virker jo litt sånn bekreftende fra deg her nå hehe. Saken er, jeg tør ikke gå ned i kjelleren nå jeg Er alene hjemme og det er mørkt ute Men neste gang jeg føler "han" erter meg og "skremmer meg" opp trappa skal jeg si: " gå mot lyset". Hehehe, håper ikke min mann hører meg ))))
emmi mi Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 he he... han tror vel du har gått helt fra vettet om du står nedi trappa og gauler "ha deg mot lyset gubbe"!! om du blir redd kan du også prøve og tenke at han skal passe på deg og bare vil deg godt. Det er de levende man skal være redd for, ikke de som ikke lever:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå