Gå til innhold

Går det an å finne ut av hvem som eier en hotmail adresse? Hvordan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funnet en adresse som får magen til å vrenge seg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

google den? Om du mistenker noe kriminelt, kan du kanskje sende en mail til kripos eller noe sånt.

Skrevet

Ikke mere kriminelt enn at sambo er utro..

Skrevet

Oisann, ille nok da! Tror du det er en du kjenner, og har du lest innholdet?

Skrevet

Bare sett en sms vedkommende har sendt til han, der adressen hennes er., Hun er ikke lagra på mobilen. Navnet på den som eier telefonen og eier mail adressa er den samme, navnet hennes går igjen i adressa=(

Skrevet

Det trenger jo ikke være noe...kan kanskje være noe i jobbsammenheng-at han skal sende noen dokumenter eller bilder eller noe?

Skrevet

Nei det tviler jeg på..pga jobben hans

Skrevet

Ville kanskje bare spurt han rett ut om hvem dette er. Har du sniktittet på mobilen hans? Det gjorde jeg og en gang og kom over noe jeg ikke burde ha sett, men fant ut etter laaang prosess med samtale med alle parter at det ikke var noe særlig, men det var en del andre faktorer som gjorde at det ble så gale som det gjorde. Og det endte med at det ble slutt for et vennepar etter at jeg fortalte henne noe om min samboer, og som hun fortalte til sin...skikkelig mess altså! Men angrer ikke på at jeg konfronterte han i det hele!!

Skrevet

Jeg ville sjekke alderen hennes ved å søke på skattelistene, men hun er jo ikke på skattelista? Kommer opp flere med samme navn,men bor langt unna adressen til mobil nr.

Merkelig...

Skrevet

Kan ikke si at jeg har snik tittet nei, fordi min mobil er ødelagt, så jeg har fått hans mobil inntilt min bindingstid går over å jeg får kjøpt meg mobil til en normal pris. sms lå på lagrede meldinger, så det er merkelig at han ikke har lagret henne på navnelisten, hvis det skulle være en venn

Skrevet

Da hadde jeg ikke nølt med å spørre han!

Skrevet

Huff....får gjøre det. Er redd for hvilket svar jeg får:(

Skrevet

I prinsippet ikke.

Politiet kan finne ut hvem som eier en adresse, men du kan ikke (uten å bryte loven)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...