Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Typisk at kvinner som har ligget med fler en en mann skal bli sett på som billige. men om en mann ligger med fler blir liksom ikke sett på som like ille. og om kvinnen i tillegg er så uheldig og blir gravid og ønsker å ta ansvar og beholde barnet, blir hun straffet med å bli sett på som tøs. tror det er mange som har havnet i en slik situasjon men tar abort fordi det er så vanskelig psykisk, og selvfølgelig sier man ikke noe om det til så mange. Jeg synes heller man bør støtte kvinnen istedet for å dømme, og synes det er bra at man velger å beholde. var i lik situasjon selv og var veldig langt nede. faren jeg trodde var mest sannsynlig at var far presset meg veldig til abort, men jeg bestemte meg for å beholde. desverre mistet jeg barnet i 8 uke i spotan abort men det var veldig tøft, og blir så sinna på folk som dømmer.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 veldig godt sagt, så tragisk at du mistet barnet, forferdelig trist.. Fatter ikke at folk kan være så dømmende, da jeg med sikkerhet vet at ingen er perfekt bare "wanne be" Jeg ble også presset til abort av første kjæreste min, hans første ord var " du må fjerne den tingen der" Han fikk meg til å gå akord med min egen kropp, barn kunne jeg få igjen, men jeg trodde jeg ikke kom til å finne han igjen,jeg ble så alvorlig syk bådde psykisk&fysisk etter at jeg tok abort, Gud jeg var ung og dum og så redd og alt på en og samme tid, hadde liksom aldri forventet av han å si det på den måten der.. etter det så ble ingenting det samme igjen, jeg bare sørget og grått hver eneste dag/natt,gikk så kraftig ned i vekt, det var en viktig del av meg som døde den dagen jeg tok abort.. Så vårt 4 års forhold gikk rett i dass, til slutt så var det nesten hele meg som var borte, jeg klarte rett og slett ikke å fungere som et normalt menneske, en dag så dro jeg fra han, og han satt der på kjøkkenbenken og hylgrått mens han sa "ikke gjør dette mot meg" han prøvde å få meg tilbake i 1 1/2 år, kjørte bort til meg i stedet for å dra på jobb og der kunne han være i flere timer i håp om at jeg skulle komme ut eller slippe ham inn, men til ingen nytte.. Han valgte og drepe det lille barnet, og i samme slengen så drepte han meg og vårt forhold... Etter det så har jeg aldri sett han og jeg håper jeg aldri ser han heller noengang.. Tenk at dette sier jeg om mannen jeg en gang elsket av hele meg, mannen jeg kunne død for uten å blunke!
Singeline Skrevet 3. mai 2008 #4 Skrevet 3. mai 2008 Oj, det var en sterk historie. Ja nei, vi kvinner må ikke la oss presse til å ta abort. Det er et slit å være alenemor, men ingen grunn til å drepe det lille livet som har begynt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå