Vannmann35 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Jeg forbinder det litt med Olivia i Skipper'n + olivenolje... Har hatt litt problemer med å like dette navnet, men det har vokst på meg - så synes det er litt fint nå. Nabojenta her heter det :-)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Har ei datter på 10 år,som heter Olivia..har a l d r i fått noen tilbake meldinger på skipper`n...Hvem husker ham,andre enn vannmann!? Er så fornøyde med navnet-et navn man kan uttale på alle verdens språk! Stilrent-uten å bli popøst!!
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Jenta i magen min heter Olivia, så jeg synes jo selvsagt at det er verdens nydeligste navn!! Det er internasjonalt. Vakkert og feminint, men tøft også!
Gjest Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Olivia er et kjempe fint navn. Tenker også litt på Skipper'n, men kunne fint valgt navnet fordi om..
huldra87 Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Olivia er flott! :-) Litt hundenavn for meg egentlig, fordi en av hundene til min stemor heter Olivia. (Broren til den firbeinte Olivia heter faktisk Skippern..) Men det er nok et sjeldent tilfelle vil jeg tro.. ;-) Olivia er pent på mennesker også, og jeg tenker ikke på tegnefilm-Skipper`n i det hele tatt! Og om det er noen som gjør det, så ikke tenk på det, mange heter jo Elias selv om det er en båt som også heter det. Hvis jeg skulle velge navn, så hadde jeg hvertfall ikke brydd meg om det var et navn som en tegnefilm figur eller noe lignende heter. Gå for Olivia du! ;-) Kansje det beste hadde vært hvis de som lager tegnefilmer og slikt fant på litt mer fantasifulle navn heller enn og bruke navn som er vanlige menneskenavn? Da hadde hvertfall ingen barn blitt ertet for navnet sitt hvertfall. Bare en tanke jeg har vært inne på...
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #9 Skrevet 29. april 2008 Tidligere syntes jeg ikke Olivia var noe fint. Tenkte også på kona til Skipper'n. Men jeg falt for navnet etter en sydentur i fjor. Der lekte datteren vår med ei svensk lita jente som het nettopp Olivia. Etter det har jeg vent meg til navnet og synes at det er kjempeflott. Er dere enige om Olivia, så kan jenta fint hete Olivia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå