Vannmann35 Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Jeg synes det er ganske pent jeg :-) Mykt og sterkt på en og samme tid.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 fint, men litt gudommelig. tenker på bibelen, religion og muslimske land.
Gjest Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Et navn jeg egentlig ikke har tenkt så mye på før du nevnte det nå, men syns det er fint.
plass'n Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 At Flåklypafilmen brukte navnet på Emmanuel Desperados gjorde jo at det ble litt vanskelig å velge det navnet en stund, men nå er det vel ikke så mange som går rundt og tenker på Flåklypa lenger. Emanuel er et flott navn, og det betyr 'Gud med oss, Gud er hos oss' bedre kan det vel ikke bli?
huldra87 Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Emanuel er kjempefint!! =) Har lurt litt på dette navnet selv også.. Bør man ha spanske (??!) aner eller noe slikt for og ha en god grunn for og velge dette navnet? Eller kan en helnorsk gutt også hete det?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 pompøst og direkte harry på et norsk barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå