Gå til innhold

Dennis??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere? Og hvilke assosiasjoner får dere til navnet? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Navnet er ok, men jeg får bare "rampete" assosiasjoner til navnet. Men det er litt pent:-)

Skrevet

Kan vel heller si at jeg synes det er litt tacky... Øvrige assosiasjoner går til tegneseriefiguren, nabohunden og fostersønnen til et vennepar....

Skrevet

kjenner en liten lys lugget gutt på 3år som heter det, liker det kjempe godt jeg:)

Skrevet

Navnet er pent, men ser for meg en skikkelig rampegutt.

Skrevet

Ser for meg en engelsk gutt med rølpete foreldre. Eventuelt Dennis tegneseriefiguren.

Skrevet

For meg står Dennis høyt på harrylista. Det er et dårlig navn.

Skrevet

Navnet er fint, et av de jeg ville vurdert om jeg skulle ha en gutt. Assosierer det med en jeg kjenner, og kanskje litt med tegneseriefiguren, men bare litt.

Skrevet

Ser for meg tegneseriefiguren. Synes også at Dennis er et rampenavn. Ikke noe jeg ville valgt.

Skrevet

Dennis er et fint navn. Jeg liker det, kjenner to Dennis-er som er kjekke snille gutter. Litt ramp gjør de fleste barn, en trenger ikke bli en ramp om man heter Dennis. Samme som Emil det, det er like mye stemplet rampenavn. Uten at det hindrer folk i å benytte seg av navnet..

Skrevet

Jeg tenker på Dennis Storhøi den gang han spilte i Kamilla og tyven. Da var han lekker da;-)

Skrevet

Heelt enig, våken_om_natta! Synes han er ganske lekker nå også, jeg, da...; )

Skrevet

Tacky, skikkelig charter feber deluxe!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...