Jaris Skrevet 28. april 2008 #1 Del Skrevet 28. april 2008 Hvor stor aldersforskjell syntes dere er greit hvis man ønsker flere barn?? Datteren min er 1 år men jeg studerer enda og ønsker å vente litt til med barn nr 2. Vil gjerne ha flere, men det er jo økonomien som er et problem nå da. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137595092-lurer-p%C3%A5/