supreme Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 var hos legen på onsdag fordi jeg hadde blødd litt. mørkerødt/brunaktig. Han sa jeg skulle ringe neste uke om det fortsatte og fikk 50% sykemelding med diagnose blødning i svangerskap. nå i løpet av helgen har det kommer litt her og litt der, og i dag til morgenen kom det endel friskt rødt med klumper i. Jeg var 100% sikker på at det var det. har ikke hatt så mange graviditetssymptomer heller, så hadde ikke så mye å gå ut ifra. Bestilte ihvertfall time hos GU, og nå er jeg hjemme igjen med ultralyd bilde av en liten prikk som alt sto bra til med og hjertet hadde begynt å slå Så er ikke sikkert det er så galt likevel selv om det virker som om håp er ute. Så håper det går like bra med andre som skulle vært i samme situasjon
ennah1984 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 godt å høre at det endte positivt for noen:) vil ikke blø i det hele tatt denne gangen jeg.
supreme Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 ja, utrolig trist å høre om de det går galt for. men må si at jeg føler meg ikke trygg før første trimester er over. så vi får krysse fingrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå