Gå til innhold

sa i januar og redd for neste svangerskap

*BabySyk*

Anbefalte innlegg

hei... meg og min kjære mistet lille nurket vårt i januar... nå er vi redd for neste gang vi blir gravide... at... tenker viss noe går gale da også... er redd for å glede meg over det og så få en spontanabort igjen... :/

er litt slitsomt å gå slikt...

noen som har det slik som meg? heh...

er det mulig å kanskje få en tidlig ultralyd viss en er beskymret?

Fortsetter under...

Hei *Babysyk*!

Me er mange her som skjønar kva du meiner! Trur ikkje det skal vere noko problem for deg å få tidleg UL om du forklarar bakgrunnen. Verkar som dei fleste her inne har fått det. I verste fall kan du jo gå privat, men det kostar vistnok ca 1000. Eg synes i allefall det var deilig å sjå det vesle hjertet slå, slappa litt meir av då.

Ynskjer deg velkommen tilbake hit som "nygravert"! Her kan ein dele gleder og bekymringar. Det vil nok bli begge deler, men me må støtte kvarandre og ikkje gje opp!

Klem, og Lykke til!

Skjønner så utrolig godt hva du mener.... Jeg er livredd - oppdaget i går at jeg er gravid på nytt. Mistet for nesten et år siden - var da i 6.mnd og har mistet tidligere også Har brukt tiden for å tørre å prøve igjen. Men håper det går nå.

Selvfølgelig får du ekstra ultralyd, men du må si fra om at du ønsker det selv.

Dessuten har jeg verdens nydligste lille tass som gjør at jeg bare må prøve igjen. Hadde det enda gått å klone han....

Skønner godt hva du mener... Mistet selv i MA i februar i fjor, og var livredd da jeg i oktober fant ut at jeg var gravid igjen....

Følte meg veldig hysterisk, for ble livredd hver gang jeg hadde vondt i magen, og reiste da på legevakten... Fikk tidlig UL i uke 5 pga magevondt, men da så han ikke noe annet enn at jeg var gravid, men fikk igjen time 2 uker etter, og da var det full hjerteaktivitet, og da sa overlegen på gyn pol at så lenge det var påvist hjerteaktivitet så var sjansen for at det skulle gå galt bare 10%, men jeg klarte ikke helt og roe meg for det, og fikk ny time i uke 10, og da var også alt bare bra:)

Nå sitter jeg i uke 31+1 og kjenner lille prinsessa mi sparker titt og ofte:) Nå koser jeg meg med graviditeten, men sånn har det ikke vært hele tiden, syntes de første 12 ukene var helt forferdelige...

Men som jeg å ble fortalt den gangen jeg mistet, så mister de fleste jenter første gangen de er gravid, men det er mange som ikke merker det fordi det kommer som regel med mens... Så andre gang går det som regel bra:)

Lykke til alle sammen, og håper dere snart har en liten spire i magen deres:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...