Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Er ikke det et pene navn? Ellers synes dere bare de var kjedelige og uspennende? Johanne og Marie etter mormoren min, som heter Johanna Marie og meg (jeg heter MariA da).
Vannmann35 Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Likte begge, men synes kanskje Cecilia Johanne var mest spennende :-)
prebs Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 (Lurer på hvorfor du er anonym nå, disse navnene er ikke noe å skjemmes over : ) ) Altså: Jeg synes begge er vakre, men synes kanskje Cecilia Marie var "lettest" å si. Men det blir bra uansett!
Gjest Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Cecilia Marie synes jeg er penest. Cecilia Johanne er flott, men synes det er litt langt og litt tungt... Johanna Maria er helt nydelig.. Men ville valgt Cecilia Marie:-)
Gjest Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Cecilia er nydelig. Liker også Marie og Johanne, men liker Maria og Johanna bedre. sammen med cecilia derimot passer er det bedre med e-ending. Tror jeg ville valgt Cecilia Johanne, men syns også Cecilia Marie er pent. Vanskelig valg egentlig, men det blir et fint navn uansett hva dere velger.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Har bare lyst til å ha navnet litt "for meg selv" inntil vi har endelig bestemt oss :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå