Gå til innhold

Kirk, Conan og Kane....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette synes mannen min er flotte navn og foreslår til den lille...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Norsk- eller engelsktalende? Er en eller begge foreldre engelsktalende, så synes jeg det er helt ok, men hvis begge foreldre er etnisk norske, så skjønner jeg ikke at det kan falle dere inn å kalle barnet ved et av de navnene. Totalt unorske navn.

Skrevet

Det har aldri falt MEG inn å kalle barna dette, bare mannen... Hva skal man si da - når han synes dette er helt topp navn ;-)

Skrevet

Er mannen din helt norsk? Vel, det er mange engelske/amerikanske navn som jeg liker vanvittig godt, men både jeg og min samboer er hel norske, og derfor kommer vi aldri til og kalle barnet for noe veldig utpreget amerikansk/engelsk navn. Hvis derimot barnet har aner fra slike land, så blir det så klart noe annet.

Hvis dere begge er norske, så kan du jo kansje prøve og bruke nettopp dette som argument? Både Kirk, Conan og Kane er VELDIG utpreget utenlandsk, og de har heller ikke fått noe "rotfeste" her i Norge, slik som Kenneth, Kevin og Michelle har fått. Hm... Ja, en gang var jo sikkert også disse navnene helt nye her til lands da. Nei, vet du, dette var vanskelig! Det er ikke enkelt når mannen synes han har kommet på sååå fine navn, men så er de kansje litt.. meget spesielle! Vi hadde en slik situasjon her hjemme også nemlig.. ;)

Skrevet

Jeg kan ikke si jeg liker noen av navna spesielt godt. Tror Kane kan fungere best i Norge, så hvis dere ender opp med ett av disse navna ville jeg valgt det.

Skrevet

Kirk Douglas

Morgan Kane

Conan Barbaren

Har mine mistanker om hvor han har sine snodige navn fra ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...