Gå til innhold

passer isabell og nikolas sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

??

noen andre guttenavn som passer til isabell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja - jeg synes de passer sammen. Andre guttenavn som passer til Isabel, synes jeg er:

Julian

Leander

Oliver

Felix

William

Maximilliam

Adrian

Emilian

Skrevet

Andre navn med en tydelig L er veldig fint sammen med Isabell.

William

Liam

Oliver

Gulliver

Fillip

Ulrik

Skrevet

Javisst passer de sammen! Og William er også fint.

Skrevet

Ja, det passer kjempe godt sammen.

Andre forslag:

William

Filip

Oliver

Nataniel

Isak

Noah

Lukas

Jakob

Skrevet

vi har tenkt på nikolas eller oliver til gutten. begge er fine, men det er flere som heter oliver og jeg vil ha navn som ikke "alle" heter. hehe. men det er jo leeenge til oktober, så vi har god tid på oss.

Skrevet

Dette var to veldig fine navn som passer bra sammen. Jeg ville også vurdert Oliver.

Skrevet

Hei,

Du og jeg er i samme båt. Jeg har en Isabell (med 2 l'er) og en Seline fra for, og vi har nå fått en gutt som vi bare ikke klarer og velge navn til. Jeg har startet en tråd her inne som du kanskje har sett som har f9tt mange tilbakemeldinger. Dette har hjulpet masse, men vi er faktisk fremdeles ikke sikre....tragisk!

Vi vurderer også Oliver. Det passer supert med Isabell (og Seline). Det er nok like mange Nicklaser som Olivere rundt omrkring. Ellers så synes jeg navn med L i de er fine til Isabell (og også Seline).

Vi har vurdert:

Oliver

Villiam

Fillip

og også; Martin, Patrik og Ulrik....vi vet enda ikke og han er 4 uker nå. vanskelig med guttenavn synes jeg. Dere har jo lang tid som du sier. Lykke til!

Skrevet

ja, jeg merker at guttenavn er mer stress en jentenavn synes nå jeg :) jeg synes patrik og oliver samt nikolas er fine guttenavn. mannen min er med på oliver og nikolas men ikke patrik :) siden sønnen din er 1 måned nå, er det vel på tide å blir enig selv om det ikke er så lett ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...