Gå til innhold

16 egg på uttak idag - det er vel lovende?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det gikk jo kjempebra. De telte 21 eggposer på UL fredag og det ble altså 16 egg ut idag. Gikk bra på uttak bortsett fra at jeg ble litt uvel av medisinen. Fikk noe kvalmestillende i venflonen så var jeg "back in business" igjen :-) Litt kvalm nå også 4-5 timer senere. Blir spennende å få høre hvor mange som blir befruktet det neste døgnet. Håper det går bra og forhåpentligvis noen bonus-egg på frys også. Er mitt første forsøk så jeg aner ikke hva jeg kan forvente. Krysser fingrene. Kast gjerne noe babystøv på meg :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra da. Håper du får mange på frys.

Skrevet

Veldig bra :o) håper og krysser fingre for at gull egget er en av dem... og at du også får på frys :o) lykke lykke til..

Skrevet

Det høres jo kjempebra ut! Er selv inne i mitt første forsøk, og får jeg så mange så skal jeg juble. Men som mange sier, man trenger jo bare et gull-egg:0) Lykke til, sender litt baby-støv over til deg....

Skrevet

16 egg her også da jeg hadde uttak for 2 uker siden :))

Skrevet

Tlf fra laben idag. Alle de 16 eggene er befruktet faktisk. Men noen av dem så litt rare ut så de kom nok til å falle fra under eggdelingen trodde hun. Men uansett var det supre resultater. Får bare håpe gullegget klamrer seg fast etter innsetting i morgen da. Om å gjøre å sysselsette seg de neste 14 dagene....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...