Gå til innhold

EASYWALKER DUO

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har denne, og planen var å bruke den som søskenvogn. Den er lett, og har delt kalesje, noe som telte veldig mye. Men nå i venter byttet vi hovedvogna vår til en Teutonia Spirit S3, og da fant jeg ut verdien av håndbrems. Vi bor i en by som er en eneste stor bakke ! Så jeg har en Phil and Teds Vibe på vei nå fra Usa, fordi jeg ble så usikker på DW. Men tror noka at vi beholder DW i starten, for den er det egen bag på. Liker ikke P&T til helt små babyer, får litt panikk av "oppå hverandre" funksjonen.. ;) Men det vil vise seg når vi får den i hus, fortsatt fryktelig usikker på hvem av dem som blir igjen. En annen faktor er at her i byen er den gamle trehusbebyggelsen ivaretatt. Noe som gjør at det er få butikker som er "tvillingvognbredde" vennlige... :(

jeg så også vibe vognen, synes den var MYE finere enn de modellene P&T har nå så ville også velge den. MEN har jo termin om to uker:-) hadde bestemt meg for Emmaljunga cangaroo men har ombestemt meg i siste liten og tenker nå på Easywalker av den grunn at jeg heller ikke likte løsningen oppå hverandre når babyen er så liten...og må jo ligge der til den er blitt hvertfal 6 mnd og kan sitte helt selv, og det er jo ikke sikkert det går, for vår første ville i sportsvogn som 4 mnd... men da var jo den ryggen regulerbar og det er jo ikke P&T...

hvor mye måtte du ut med for Vibe fra USA med alt da? og hva var alt?

Jeg har fått en "ikke realistisk" pris av en koselig selger der borte. Men du må nok ut med en hvertfall 5500,- kanskje for vogn, søskensete, frakt og moms tipper jeg. Jeg har betalt under 5000,- for min, inkl frakt, moms, søskensete, ekstra "kurv" bag til ting som festes på vogna, transportbag, babybag og dobbeltregntrekk. Var bare skit heldig som kom over en selger, som ville selge billig, og hadde en igjen.

Utenom oppå løsningen så liker jeg heller ikke at de ikke er vendbare. Men vi har jo en vogn til hver av ungene når neste kommer, og begge de er vendbare i tillegg. Så da vektla vi ikke det.

ok...synes også det er viktig og ha dem mot meg ettersom eldste bare er 12 mnd...men det er ikke easywalker heller...men det går nok på et vis... håper jeg finner ut av dette vogngreiene... synes det er så vanskelig når det er snakk om søskenvogn...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...