Gå til innhold

Mellomnavn til Leo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter en liten gutt og har tenkt på navnet Leo. Men synes det trenger et mellomnavn. Noen som har noen forslag?

Er anonym fordi jeg ikke vil familie osv skal se hva slags navn vi tenker på. Er hemmelig frem til det er bestemt så...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår første ide var forresten Leo Aleksander

Skrevet

Leo Aleksander er langt fra min smak!

Vil du at jeg skal applaudere?

Skrevet

Leo er i grunnen et søtt og koselig navn, men - jeg personlig synes det er for mye et kallenavn og forbinder det mest med forballspilleren Øyvind Leonardsen, som ble kalt Leo, samt Leonardo Dicaprio som også går under navnet Leo i kjendisspaltene. Jeg synes altså navnet duger best som kallenavn.

Når det gjelder Aleksander så er det veldig oppbrukt føler jeg - det hadde sin storhetstid på 70-80-tallet og bør få hvile litt nå.

Vet ikke om dere er interessert i andre forslag, men... Hva med:

Leo Nicolay

Leo Emil (lang i)

Leo Severin

Leo Martinus

Skrevet

Aleksander var det første navnet jeg tenkte på da jeg så overskrifta! Leo Aleksander klinger fint =) Jeg liker navnet Leo, men synes kansje Leon er enda litt finere. Kristoffer passer også som mellomnavn. Lykke til!

Skrevet

Aleksander var også det første jeg tenkte på til Leo, sysn det passer veldig godt sammen.

Andre forslag:

Leo Nataniel

Leo William

Leo Amadeus

Skrevet

Synes også det går under "kallenavnkategorien" og kunne aldri brukt det selv.. Men til mellomnavn synes jeg disse er pene:

Leo Johannes

Leo Marinius

Leo August

Leo Mathias

Leo Elias

Leo Emanuel

Leo Severin

Leo Alexander

Leo Chrisoffer

Skrevet

Leo er jo bare et halvt navn, ikke la barnet gå rundt med det. :-) Skriv navnet fullt ut og vips - du trenger ikke et andre fornavn. Mellomnavn er jo faktisk noe helt annet...

Kall gutten Leonard eller Leopold, evt Leon, slik at navnet blir et fullstendig navn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...