Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Er det en side på Internet jeg kan besøke for å se dem og evt. bestille?
lubbeline Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Du kan hvertfal gå inn på emmaljunga sinde sider.-..emmaljunga .com? vet ikke om man kan bestille...men der står alt om vognene:-)
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 tuusen takk;) Hadde visst skrevet det feil jeg:P Skjønner ikke hvorfor jeg ble anonym over heller? Jaja;)
tjolihei Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Hei! Jeg kjøpte Emmaljungavogna mi - idag faktisk - på barnevognhuset. Der har de masse utvalg.
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Huh, de va litt dyre igrunn.. Hehe;) Ingen som har en brukt Edge duo combi de skal selge vel?? hehe
Solunger aug-07 og april-09 Skrevet 28. april 2008 #7 Skrevet 28. april 2008 Det er en del å spare på å kjøpe Emmaljunga i Sverige om man har mulighet. Vi bor ikke langt unna grensa, så var faktisk nærmeste forhandler. Vet ikke hvordan det er å få tilsendt fra Sverige da
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #8 Skrevet 29. april 2008 Etter hva jeg har hørt har Emmaljunga egene regler MOT og selge deres produkter via nettet - de er sjelden eller aldri på salg heller - da de faktisk har problemer med å lever mok vogner etter forespørselene. Ja, det står faktisk på babykos sine sider, og det virker der som om de selger via nettbutikk - det ville jeg undersøkt nøye og at det ikke er noe der som tilsier at du må hente i butikk kanskje ?? Emmaljunga er super gode vogner - så jeg håper du finner den du ønsker !!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå