Gå til innhold

hodet festet , spennende!!!!

Anbefalte innlegg

Var hos jm i dag, Hun var usikker men skrev at hodet var festet, og at jeg måtte følge med på om vannet gikk?Noen som vet om ting kan skje raskt nå?Har ikke termin før 22.mai.men barnet er estimert til 4.5 kilo til termin så det gjør ingenting om prinsen min kommer før he he.Jeg holder på å bli gal. Jeg føler jeg kjenner noe hele tiden men men....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137593143-hodet-festet-spennende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

her har hodet vært festet siden uke 33, å nå er jeg i uke 38......men sex sex sex om du får det til, det skal være finfint :D

bekkenet mitt sier neitakk til sex desverre, men i kveld skal jeg tyne meg selv likevel as, nå er jeg lei *ler* (ja vet det er to uker til termin, men likevel)

jordmor mente forresten at hu kom ut innen tre uker den gangen i uke 33, men ser nå at det ikke er noe man kan si for sikkert ja, småttisene kommer når de er klare selv de. ;)

hadde 2cm livmortapp og mye av slimproppen var gått alledere den gangen, pluss masse sterke kynnere, men ingenting er forandret på disse ukene fram til nå.... kan være greit å ta det jordmor sier med ei klype salt å heller bli positivt overrasket :D

jeg er nemlig halvgal av å kjenne etter hele tiden, angrer på at jeg blei så påvirka av hu...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...