Raspberry Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Prøven var negativ, får prøve igjen i august. Nå går jeg hjem og griner.
Gjest Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Uff, så trist!!!! Sender MASSE trøsteklemmer over til deg!
Lala74 Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Å nei så trist. Gå hjem og ta vare på deg selv. Lykke til igjen i august. Husk at du ikke er alene om å måtte forsøke noen ganger før det klaffer.
Mikkemafian Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Huff, huff.... Verdens verste følelse!! Stor, god bamseklem til deg.... Ta vare på deg selv og mannen, og la ham ta vare på deg også!!!
Attekattenoa Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Nei og nei, så trist!! Nå ble jeg lei meg :-( Får håpe dere lykkes neste gang, selv om det kanskje er en fattig trøst når man nettopp har mislykkes. Uansett, ta godt vare på dere selv og lykke til!!!
Kanskje i år? Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Så trist.....vet hvor uendelig urettferdig det må føles nå. Ta godt vare på deg selv.
Bella74 * baby 2 i magen :)* Skrevet 28. april 2008 #8 Skrevet 28. april 2008 Ønsker deg masse lykke til over sommeren Raspberry:) håper du klarer å se fremover, kanskje ikke idag da... du har lov til å griiine masse idag, få det ut ! -huff, jeg skal i ilden snart selv, tør ikke tenke tanken. Kommer vel innom og griner snart selv..
Tellefanten Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Uff, så trist!!!! Sender MASSE trøsteklemmer over til deg!
Chaiemae Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 Å nei, så utrolig trist da Rasberry. Ta godt vare på deg selv nå.
Kine71 Skrevet 28. april 2008 #11 Skrevet 28. april 2008 Huff, så synd. Lykke til etterhvert Raspberry. Trøsteklem
Tullemor1 & Gullemitt :-) Skrevet 28. april 2008 #12 Skrevet 28. april 2008 Uff da. Er et helvete dette her rett og slett.. vet så godt hvordan det følelsen er når det er neg forsøk.. men jeg fikk vite nå at etter fylte 30 år så er gjennomsnitt forsøk før man lykkes 5 forsøk.. Nå vet ikke jeg hvor mange forsøk du har hatt, men jeg har hatt 4 og ble gira for mitt 5 forsøk.. er bare noen av oss som trenger flere forsøk dessverre, sånn er livet, ja urettferdig så det holder!!! Så ta vare på hverandre, nyt sommeren og prøve kose deg, og lad opp til nytt forsøk i august!!! Du lykkes en dag, bare vent .-.)))) kleeeeeem
finetine Skrevet 28. april 2008 #16 Skrevet 28. april 2008 Uff så trist:o( - skjønner godt at du trenger å gråte ut! Ikke gi opp håpet i august venter ny sjanser:o). Jeg skal igang igjen i september en gang, så da kan vi jo nesten holde følge. Trøsteklem
Raspberry Skrevet 28. april 2008 Forfatter #17 Skrevet 28. april 2008 Takk for det jenter, man vet jo at det er dårlige odds, men det er en kjip beskjed å få uansett. Det er bare å håpe på at det går bedre neste gang. Er usikker på hvor mange forsøk jeg har lyst til å være med på. Lykke til til alle andre:) Det gikk vel ikke så bra med de fleste av uke 16 jentene. Er det bare Lala og Bea som har blitt gravide? Har mistet litt oversikten.
Raspberry Skrevet 28. april 2008 Forfatter #18 Skrevet 28. april 2008 Jeg mente selvfølgelig Lala og Bella, sorry.
MK73 Skrevet 28. april 2008 #19 Skrevet 28. april 2008 Hei, Raspberry. Det var trist å høre! Du har fått mange fine ord lenger opp i innleggene - så jeg vil bare si at jeg vet hvordan du har det, og føler med deg - mange gode, varme klemmer går over eteren fra meg tl deg! Ja, det ser ikke så lyst ut for uke 16-gjengen. Jeg har ikke testet enda, og har heller ikke fått tegn til menstruasjon, så vi får se...
Grublegruble Skrevet 28. april 2008 #20 Skrevet 28. april 2008 Veldig lei for å høre det Raspberry, sender deg en stor trøsteklem og håper du finner roen og får en fin tid frem til august, og at det går din vei da! *God klem til deg*
74skytte Skrevet 28. april 2008 #21 Skrevet 28. april 2008 Uff, så dumt. :-( Vil bare sende deg en trøsteklem. Ta vare på deg selv.
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 29. april 2008 #22 Skrevet 29. april 2008 Sender deg en stor klem..Kjenner den foelelsen selv ja... J...... urettferdig... Haaper dere klarer aa samle mot til aa proeve igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå