Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #1 Del Skrevet 28. april 2008 Ser at disse to vognene er veldig like. Ser at det er endel Buggis-fans her inne, men noen som har erfaring med FCE? Avveinger mot hverandre på pris, vekt, tilbehør, muligheter, hjul og kjørekomfort og lignende? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137592842-bugaboo-cameleon-vs-firstwheels-city-elite/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
engletrollet Skrevet 28. april 2008 #2 Del Skrevet 28. april 2008 Jeg har hatt begge. Firstwheels har jeg bare hatt en uke, men je har da lagt merke til forskjellene. Cameleon har bedre demping, større kalesje og større varekorg. Du kan skifte farge på trekkene når du vil Vinterhjul kan kjøpes til slik at du får en mer "allroundvogn". Styret er vendbart, og det er teleskopstyre. Bagen er lengre enn på city elite. Sittedelene er like store, og reguleres på samme måte. Vognene legges sammen på omtrent samme måte, og tar like liten plass sammenlagt. Begge har vendbart sete, og er lette å svinge City elite har bremse nede som på "vanlige" vogner. Cameleon har sin bremse på styret (ikke håndbrems). Bagen virker faktisk kanskje litt lunere enn Cameleon, men er ikke helt sikker. Den har i alle fall en god og tett kalesje. Synes kanskje city elite er mer byvogn enn bugaboo siden den har litt dårligere demping. Dempingen er allikevel mye bedre enn på teutonia Fun. Kalesjeproblemet har jeg løst ved å modifisere en cameleonkalesje. Min har nå en ganske god kalesje (ligger bilder inne på www.vogndilla.com under vogntilbehør) City elite veier to kilo mer enn cameleon med sittedel, og fire kilo mer med bag. Så: Er cameleon verdt 5500 mer? Kommer nok an på hvor kresen du er.Jeg merker godt forskjellen, men ikke nok til å bytte den med en Cameleon. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137592842-bugaboo-cameleon-vs-firstwheels-city-elite/#findComment-137594206 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå