mamsen labamsen Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Hvordan er de? Regner med at vaskemaskina som har gått som ei klokke i 7 år, ryker om ei stund.med ca 2 vask hver dag i så mange år må en vel regne med at den snart er mett av dage:-( Har også en veldig bra tørketrommel, men lurer på om det lønner seg og heller kjøpe ei kombinert vask/tørk neste gang. Noen erfaringer?
Gjest Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Anbefales ikke. Hvis du vasker full maskin, så kan du bli nødt til å ta ut noen av de våte klærne for å få de tørket, siden flere av disse maskinene har lavere kapasitet (i vekt) som tørketrommel enn som vaskemaskin. Dessuten har jeg fått meg fortalt at de tørker dårlig, og at det tar laaaaang tid å få få klærne tørre.
SaDa Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Signerer kakao. Hadde det et sted jeg leide (tilhørte leiligheten) Den tok 4-5 timer for å bli ferdig ved vask og tørk. Lite praktisk hvis man trenger å vaske flere maskiner med klær i løpet av dagen
(0_o) Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 IKKE KJØP! Hehe... Vi har hatt det i to år nå, og for det første så tar det uendelig lang tid å få tørket klærne. For det andre så får du bare tørket halvparten av de våte klærne, og da tar det dobbelt så lang tid. For det tredje så STØVER det! Støvet blir ikke med ut av maskina, for støvet fordamper jo ikke sammen med vannet. På vanlige tørketromler flyr jo støvet ut av huset eller i et filter, mens her blir støvet sittende igjen på klærne (jeg må støvsuge sengetøyet når det er nyvaska).... Så hva du enn gjør.....kjøp for all del ikke kombimaskin. Iallefall ikke fra Ariston. Klærne er mer støvete etter vask og tørking enn da du putta dem inn. Og det drar.an ut i huset så resten av huset blir støvete også. Har man ikkehusstøvallergi så får man det iallefall. Men maskina er topp den - til å vaske med. Tørketrommelen kunne jeg godt vært foruten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå