Gå til innhold

Har dere fått de samme symptomene nå som dere hadde ved forrige graviditet?

lille2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei. Jeg mistet i feb, tok test på fredagen som var- å jeg er gravid igjen. Nei man trenger ikke å ha di samme synptomene. Jeg har murringer å i går fikk jeg ømme bruster. Sist hadde jeg di symptomene pluss halbrann. Noen av symptomene kommer etterhvert, alt kommer an på hvor langt på vei du er. Lykke til :-)

Hei du!

Jeg har skrevet til deg tidligere, sendt deg en privat melding også.....

Vi bekymrer oss like mye vi.... ;o) Jeg går også og kjenner etter symptomer, sjekker om det er brun utfod/ blødning, smerter, tar graviditetstester for å se om de blir svakere.... osv

Blir sprø av dette.....

Jeg hadde lite eller ingen graviditetssymptomer forrige gang, det har jeg ikke nå heller..... Men det hadde jeg heller ikke da jeg gikk med førstemann.... Så det er liksom ingen pekepinn det heller.... Eneste som hjelper er vel å vente og se....

Har du fått time til tidlig UL? Jeg har fått time når jeg er 8+2; men synes det er gruelig lenge til.... Er 4+6 nå.....

Hei Klemzi! Nå har jeg sendt deg privat medling tilbake. Visste ikke at du hadde sendt det før jeg leste her. Jeg venter på å få time til UL, skal få nåe jeg er rundt 8 uker. Er 5+2 nå. Vi får følge hverandre fremover og hjelpe hverandre gjennom bekymringene.

Annonse

Slenger meg på her jeg også:) Mistet i begynnelsen av mars, var da 9 uker på vei.. hadde ingen graviditets-symptomer da utenom veldig ømme bryst, og stikkninger og murring nede i magen.

Nå mistenker jeg sterkt at jeg kan være gravid igjenn, skal til legen om noen dager.. så får svar da:) Er veldig kvalmen hele tiden, spyr ikke, men ikke langt ifra. Har mye vondt i hode, og veldig mye trøttere enn jeg pleier å være, så sover hvert minutt jeg har sjangs. Har noen rare stikkninger også nede i magen, nesten som sist..

Skal bli spennede å se om jeg er gravid igjenn:)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...