Gå til innhold

Redd:(

Anbefalte innlegg

Hadde et helt forferdelig svangerskap psykisk forrige gang. Fikk dårlig beskjed et par ganger pga for tidlig ul + dårlig ul apparat en annen gang. Har hatt MA uke 8+5 en annen gang, og måtte da ha utskrapning + tidlig SA i uke 5. Dette var før siste vellykkete svangerskap. Har ei jente på 7 mnd nå, så trodde jeg skulle slappe mer av nå, men har det helt forferdelig nok en gang. Første positive test var mandag for en uke siden+ en på tirsdag og onsdag. Var ikke fornøyde med styrken på streken (selv om den var tydelig). Tok en ny i dag, og den var sterkere. Hadde bitte litt lysbrunt på papiret tidlig forrige uke, men ikke sikkert jeg hadde sett det hvis jeg ikke hadde studert papiret. Dette er nesten på grensen til sykelig. Er veldig trøtt. Tror jeg kunne ha sovet hele tiden. Vet ikke om det er symptom på graviditet eller depresjon. Skulle ønske je gkunne sove gjennom hele svangerskapet. Er det flere som sliter med sykelig bekymring her? Trenger noen gode råd for å slappe av. Prøver å si til meg selv at det må gå som det går, men det hjelper jo ikke. Vil ikke gå til lege for tidlig heller, for er redd for samme beskjed som forrige gang. Er ca 5 uker på vei, mulig noen dager lenger eller kortere. HAtt uregelmessig mens etter forrige graviditet, og klarer heller ikke huske akkurat hvilken dag det var. Tror jeg blir gal jeg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137592322-redd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Uff det er ikke bra når du konstant går rundt med bekymringer. Jeg hadde under 2.svangerskap konstant småblødninger uten at gynekologen fant noe grunn til det. Og i forkant hadde jeg hatt en SA og en XU, dvs jeg var rimelig nervøs gjennom svangerskapet. Men det gikk, jeg fokuserte på eldste jenta mi og pratet masse med mannen min.

Jeg skjønner at du kanksje ikke har lyst til å dra til legen enda - men hva med en jordmor? Bare for å få pratet om tankene du har. Eller hva med å ta en privat UL (de er som regel mer profesjonelle). for å sjekke tidligst mulig ut om alt er bra. F.o.m. uke 6 er det mulig å se om det lille hjertet slår på UL.

Jeg ønsker deg alt godt og håper det går bra med deg og den lille:D

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137592322-redd/#findComment-137600822
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...