hannetroll Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 I dag postet jeg IVF-søknad til Volvat! I følge damen på telefonen hos IVF-klinikken der, kan vi trolig starte behandling allerede i slutten av juni. Hurra! Venter nå spent på første konsultasjon og gleder meg til å komme i gang :-) Hver dag som kan korte ned ventetiden føles som en STOR lettelse!
lita78ღ Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Gratulerer! Er der ikke deilig å få komme igang?? Jeg har selv brukt volvat, og har bare positive ting å si. De er særs dyktige og spesielt Karin Hallmann er fantastisk som medmenneske:-) Men et lite spørsmål..i slutten av juni?? Skal de ikke ha sommerstengt i år?
hannetroll Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 Takk takk :-) Så bra å høre at du er fornøyd! Jeg gleder meg voldsomt til å komme i gang nå. Og ja - de skal ha sommerstengt, men jeg fikke beskjed om at jeg kan starte behandling (spray) med utgangspunkt i mens etter 20. juni. Så dersom ingenting uventet skjer nå, så starter jeg vel spray i midten av juli :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå