Gjest Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 jeg skal i barnedåp til tantebarn bare et par dager etter at jeg får vite om IVF-forsøket blir positivt eller ikke. Men tenk om det IKKE klaffer da! Ikke særlig morsomt å gå i barnedåp og skulle glede seg hvis man innerst inne er kjempetrist fordi man selv ikke klarer å bli gravid
Gjest Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Skjønner godt hva du mener, Turbo.....Jeg har knappe 14 dager nå på og forberede meg på barnedåpen til en venninne hvor jeg skal være gudmor... Men du, vi satser på at du går nygravert i barnedåpen til tantebarnet ditt:O))
hannetroll Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Er i nesten samme båt som deg: Skal i dåp til tantebarn i sommer akkurat når vi (trolig) går i gang med behandling. Har ikke orket å engasjere meg i den nye niesen i det hele tatt, og gruer meg til barnedåpen... Nevnte for sambo at jeg gjerne skulle blitt fritatt fra hele dåpen, men skjønner jo at det vil virke i overkant sært. Får derfor satse på å kvinne meg skikkelig opp i forkant og ta på den xtra tjukke følelses-regnfrakken som får det meste til å prelle av ;-)
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Slike ting har jeg også plutselig kommt på, utrolig frustrerende. Forstår dg veldig godt. Jeg har også noe annet som plager meg. jeg er mitt i i hovedoppgaveskrivingen min nå, er livredd testen skal bli negativ, for da mister jeg helt motet på allt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå