cine79 Skrevet 28. april 2008 #1 Del Skrevet 28. april 2008 Nå som våren er i anmars og formen stort sett er på topp nå da jeg har kommet over kneika med kvalme og tretthet må jeg si at jeg synes ventetiden kan bli litt lang.. Venner og familie "yrer rundt" og koser seg med utepils og diverse og her sitter jeg og føler meg som en rugekasse ). Ikke misforstå, jeg er svært glad for å være gravid, men nå med andremann må jeg si jeg er mer klar for å få babyen ut enn å greie å kose meg like mye med graviditeten som med den første... Men, men.. man har jo ikke akkurat noe valg.. må vel bare prøve å nyte sommeren og den som venter på noe godt osv.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137591647-flere-som-meg-som-er-litt-rastl%C3%B8se/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laybik Skrevet 28. april 2008 #2 Del Skrevet 28. april 2008 Hei hei! Jeg skjønner deg så utrolig godt! Jeg er gravid med min første, og er også veldig glad for at jeg er gravid, men jeg gleder meg veldig til å bli ferdig med det. Aller mest fordi jeg gleder meg sånn til å være med babyen, men også fordi som du også skriver, så føler jeg meg litt som en rugekasse. Har utrolig lyst til å kose meg ute med en cider, eller reise i fornøyelsespark i sommer, men så sitter jeg her med vondt i ryggen og masse prøver og eksamener på skolen. Men men, det er så absolutt verdt det, og jeg kan aldri tenke meg at jeg kommer til å bry meg om jeg ikke kunne ta en cider når jeg får min egen baby jeg kan kose med:-) Bare litt over tre mnd igjen, vi er jo laaangt fordi halvveis:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137591647-flere-som-meg-som-er-litt-rastl%C3%B8se/#findComment-137593692 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå