Gå til innhold

Noen fra Molde omegn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia.

Jeg kommer fra Vågstranda, på andre siden av fjorden. Halvtime med båt til Molde. Jeg har termin 31 august, menstrasjonsterminen var 21, ble flyttet frem med hele 10 dager:-( Dette blir mitt 3 barn, har en 11 år gammel gutt og jente som fyller 1 år 1.mai:-) Jeg er 35 år.

Annonse

Ja Hildemor, det spørs jo når tid barnet ditt melder sin ankomst det. Føden i Molde er stengt frem til 17 august så hvis nurket kommer litt før tida blir det vel Kristiansund på deg c",)

Regner med det blir Kristiansund på meg uansett siden jeg har termin midt i stengetida til Molde..

Jaja, tror nå vi får den hjelpa vi trenger uansett hvor hen vi skulle havne av de to stedene c",) selv om det blir litt lengre for søstra di å kjøre da, men det går vel bare godt tenker jeg c",) JEg synes det er så koselig i Krsund jeg, litt mindre, mer intimt på en måte..

Ja det gjør de. Da jeg var innom der som student kunne ALLE jordmødrene der ta akupunktur, men om det har kommet til noen nye som ikke kan det vet jeg ikke. Det jeg vet at de gjør i Molde (der er det to nye jordmødre som ikke har fått opplæring i akupunktur enda)er at de sørger for at det alltid er en av jordmødrene som kan sette akupunktur. .(at ikke de to som ikke kan det står på samme vakt)

Så det blir vel ei ordning på det c",) Terin rundt samme dato vi da skjønner jeg! DU har ett par dager før meg sikert, jeg har 9 august. Hvem vet, kanskje vi treffes på føden c",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...