Gå til innhold

Hoven mandel, ubehag i halsen. Noen som kan se hit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hostet kraftig den siste uken (mye bedre nå). Lørdag begynte den ene mandeln på halsen og hovne opp, og den er øm og jeg har litt vondt i halsen (ikke så vondt at jeg ikke får svelgt). I februar hadde jeg to streptokokkinfeksjoner i halsen så ble ganske bekymret da mandelen begynte å hovne opp igjen. Det er ikke i nærheten denne gangen av de smertene jeg hadde da jeg hadde strep, men lurer likevel. Før februar har jeg aldri vært plaget med halsen, men nå ser det jo ut som det er slutt på den tiden (har to små barn som drar med seg alskens virus hjem da) Lurer egentlig bare på hvor vanlig det er med opphovne mandler, hvor lang tid det går før jeg er jelt frisk igjen, og hva jeg kan gjøre med dette? Litt rotete dette...:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kunne fortalt den samme historien!

Hadde også streptokokkinfeksjon for en tid tilbake og var kjempedårlig med høy feber og verking i hele kroppen. Klarte ikke stå opp av sengen.

Har nå fått vondt i halsen og hoster. Det er visstnok et virus og det er mange som har det. Halsvondten kan vare 1-2 uker i de fleste tilfeller fikk jeg beskjed om. Hosten kan nok kanskje vare lenger.

Har også ei snuppe som drar med seg ymse basselusker hjem fra barnehagen, men hun blir sjelden syk....det er vi andre som skal herdes tydeligvis:-)

God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...