Tia :o) Skrevet 1. mai 2008 #26 Skrevet 1. mai 2008 Jeg var til ul i dag, og hadde fem veldig fine folikler! Ikke akkurat overflod, men vi håper det er fem fine egg inni, da. Uttak på mandag, og evt. innsett på onsdag! :-) Sist hadde vi ingen befruktning, så det blir icsi denne gang. Håper det går bra for oss alle sammen, og at uke 19 er den ultimate uka!!
twinanne Skrevet 1. mai 2008 #27 Skrevet 1. mai 2008 Kan jeg slenge meg med også, skal på ultralyd i morgen på sprøytedag 1, og håper at jeg får uttak neste uke - uke 19. Er i Porsgrunn jeg, og dette er mitt andre forsøk. Sist så satte jeg inn 2 egg men det ble mislykka.
hope76 Skrevet 1. mai 2008 #28 Skrevet 1. mai 2008 Hei igjen. Ser at vi er veldig mange (inkludert meg selv) som er redd for at det ikke skal gå denne gangen heller.. men folkens; vi må ha fokus på mulighetene!!!! Jeg tror at det skal ordne seg, og at selv om det kanskje ikke går denne gangen så går det kanskje neste gang! Keep the faith (",)
Søskenhåp adopterer Skrevet 3. mai 2008 #29 Skrevet 3. mai 2008 Blir ikke noe uke 19 på oss. På UL fant de to follikler og det skal man jo IKKE ha med fryseforsøk.... for lav dose med progynova. Så forsøket ble avbrutt og så prøver vi igjen i juni. Heldig vis ikke lenge til. Lykke til dere andre! Hvordan gikk det med deg på fredagen bimmelim?
kirsty*2barnsmamma Skrevet 3. mai 2008 #30 Skrevet 3. mai 2008 Synd å høre at det ikke blir fryseforsøk i neste uke! Håper alt vgår sånn det skal i Juni! Nå har jeg satt Ovitrelle, og jeg tror det gikk bra... kom noen dråper før mannen stakk, og kom litt blod etterpå... men syns ikke det gjorde vondt eller noe. Det skal bli deilig å slippe sprayen imorra :-)
Tia :o) Skrevet 3. mai 2008 #31 Skrevet 3. mai 2008 Da er eggløsningssprøyta tatt, jeg har fått babyklister fra Danmark og håpet er lysegrønt!! Begynner å bli nervøs, og gruer meg til uttak, selv om det ikke gjorde noe vondt sist. Redd for at det ikke skal bli noe denne gangen heller... Men som sagt av noen over her: Man må se mulighetene!! Satser på at det går bra for oss alle!! )
Attekattenoa Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #32 Skrevet 4. mai 2008 Blir spennende Airchick!! Jeg gruer meg også til utak, men mest av alt vil jeg bare bli ferdig med det - såå spent på befruktningen og om alt går bra!! Godt å høre at uttaket ditt ikke gjorde vondt sist. Vet du om det er slik at det kan være vondere når de tar ut mange egg? Jeg hadde 21 eggfollikler på UL i går, skal tilbake på ny UL i dag. Regner med jeg skal sette EL-sprøyta i dag. Spent!!!
Tia :o) Skrevet 4. mai 2008 #33 Skrevet 4. mai 2008 Jeg ble fortalt at det var bra at eggene mine lå "nederst" i eggstokken, fordi da var det mindre ubehag ved uttak. Så når du har så mange folikler, ligger de kanskje mer rundt hele eggstokken. Kanskje det er de som ligger lengst oppe som gjør mest vondt?? Vet ikke... Jeg vil også bare bli ferdig med det, og håper det blir innsett denne gang! Syns dette forsøket har vært veldig langt og psykisk slitsomt. 5 uker på bare spray, også sprøytene etterpå. Deilig at det er klart for neste skritt!! Lykke til med EL-sprøyta! Det er en lettelse når den er satt!! )
Attekattenoa Skrevet 4. mai 2008 Forfatter #34 Skrevet 4. mai 2008 UL i dag gikk kjempebra! Masse modne egg =) Setter Pregnyl i kveld, og uttak som planlagt på tirsdag. Skal gå på Progestan etterpå. Vet dere om dette kan gi falsk test hvis man tester for tidlig? Pregnyl sitter vel også i kroppen en god stund.. Skal uansett prøve å vente til RD 14 med å teste. Ingen vits at jeg kjøper inn test så jeg har i huset før testdagen, lettere å "holde seg" da, hehe=) Men det kommer til å blir utrolig laaange 14 dager... Det vet jeg!
Bimmelim Skrevet 4. mai 2008 #35 Skrevet 4. mai 2008 Så utrolig kjedelig med det avbrutte forsøket da, Håper på søsken til Edvart.Men jeg er kjempesikker på at du kommer sterkere tilbake i juni. Jeg skal følge med og krysser alt for deg og dere andre også. Jeg var på ul og fikk vite at slimhinnen var på 9,5 mm og at alt så bra og klart ut til forsøket så langt. Jeg har fått time til innsetting på tirsdag 6. mai. Så nå er første steget over. Nå venter jeg spent på neste........om egga overlever opptinining. Jeg har en kjempegod følelse og positivitet for oss alle i uke 19;o)
Bimmelim Skrevet 6. mai 2008 #36 Skrevet 6. mai 2008 Ikke mye aktivitet siden sist på denne tråden.....? Jeg skulle ha satt inn 2 egg i dag. Men forsøket ble avbrutt da egga ikke hadde delt seg som de skulle. I dag er jeg skikkelig deppa. Så da ser det ut til å bli en lang og forhåpentligvis god sommerferie på meg. Men titter nå innom forumet innimellom for å følge med på dere andre som er godt i gang. Fortsatt lykke til.
kirsty*2barnsmamma Skrevet 6. mai 2008 #37 Skrevet 6. mai 2008 Så trist å høre Bimmelim *klem*! Frykter det samme skal skje meg, har ett egg som ble befrukta... gjenstår å se imorra om det har delt seg slik det skal. Jeg håper det er gullegget så klart, men finnes jo ingen garantier.
Attekattenoa Skrevet 6. mai 2008 Forfatter #38 Skrevet 6. mai 2008 Kirsty: dette er nok gullegget skal du se!! Trenger egentlig ikke mer enn ett for at det skal bli en liten spire vet du =) Sender deg varme og positive tanker, og håper eggene våre ligger på laben og godgjør seg, hehe=) Jeg tok ut 18 egg i dag, men desverre ser det ut som det ikke blir noe tilbakeføring i denne omgang. Jeg har litt væske i livmorhulen som gjør at legen ikke vil sette tilbake egg. Får vite dette sikkert på torsdag - skal på UL da. Håper på det beste! Skikkelig nedtur hvis jeg ikke får blitt ruger nå - hadde selvfølgelig forberedt meg på det:-( Får ihvertfall håpe at det blir mange befrukta egg - gleder meg til telefonen fra laben i mårrra=) Tvi tvi alle uke 19-jenter!
pus69 Skrevet 6. mai 2008 #39 Skrevet 6. mai 2008 Jeg hadde uttak i dag; ble fire egg på meg også. Skuffet, men krysser fingrene veldig for å få positivt svar i morgen - aller helst 4 flotte, befruktede, delte egg, selvfølglig, men i hvert fall 1 eller 2 å sette inn (håper på 2). Vi får krysse fingre, tær, ben, armer og alt vi har alle sammen, og håpe at det går bra for oss alle :-)
Gjest Skrevet 6. mai 2008 #40 Skrevet 6. mai 2008 Da er uttak over for min del også - jeg hadde 7 follikler og ut av det kom det 5 fine egg - så i morgen innen kl 10 får vi beskjed om hvor mange som ev er befruktet - jeg tør ikke håpe på mer enn 2. Pga min høye alder. Men til nå har jeg respondert på alt bra og levert bedre resultater enn hva de har forventet, så de har vært veldig fornøyd med meg. SKal ha innsetting på torsdag kl. 12. SÅ da gir jeg en tilbakemelding. Lykke til til dere alle som blir rugere i denne uken eller neste uke!k klm
Søskenhåp adopterer Skrevet 6. mai 2008 #41 Skrevet 6. mai 2008 Huff så teit da Bimmelim.... Blir ordinært forsøk på deg igjen da neste gang, heldig vis så har du to forsøk igjen og kanskje flere frys. Det går nok skal du se. Er så bingo dette greiene her uansett føler jeg, husker ikke hvem men ei her inne som hadde 2 mislykkede IVF og på det siste satte de inn 2 egg, det ene delte seg og det ble trillinger ut av det.... sier jo litt! Ja jeg har egentlig ikke helt trua for dette med frys men prøver jo da det er "bonus" selvsagt og kanskje vi har flaks neste gang... Har jo og 5 på frys - men slett ikke sikkert noen tåler opptining akkurat som det skjedde med deg. Lykke til videre!
Mamma til 2 søte jenter Skrevet 7. mai 2008 #42 Skrevet 7. mai 2008 Jeg har vært litt fram og tilbake med uke 19 og uke 20 - grunnen er at jeg ble forespeilet uttak i uke 19, men så ble det oppdaget en cyste som jeg måtte fjerne og dermed måtte jeg gå på nesespray 1 uke ekstra, noe som da gjorde at jeg trodde jeg kom til å få uttak i uke 20 - og meldte meg dermed inn i uke 20 - klubben. Var i går på ul etter 6 dager med sprøyter og der var der mange fine egg på omtrendt riktig størrelse. Dermed ble den siste dosen med Puregon satt i går og eggløsningssprøyta skal settes i kveld. Det blir uttak for meg på fredag allerede - og da er jeg jo i deres uke allikevel! Har gått på Puregon 150 ie og tydeligvis har jeg respondert bra på det. Legen var litt redd for overstimmulering og regnet relativt lenge på når jeg måtte ha uttak, men det hørtes ut som han trodde det kom til å gå fint - så det krysser jeg fingrene for! Jeg følte faktisk på meg at jeg kom til å få uttak rundt denne helgen, jeg har hatt økende utflod og vondt rundt eggstokkene. Så fredag blir utrolig spennende! Er jo første IVF forsøk, og jeg vet jo ikke hvordan det kommer til å være for meg med uttaket - ser jo at man opplever uttaket forskjellig. Noen andre som skal ha uttak til fredag??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå