zanzibar Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Hei, har vært gjennom første AIH på riksen, som er et skritt på veien før prøverør. Har en følelse at det ikke klaffer denne gangen heller og merker at det er ganske tungt til tider. Er det noen som har gjennomført AIH hvor det har klaffet?
Gjest Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Hei! Vil bare ønske deg lykke til! Har jo lest om noen her inne og på www.snartgravid.com som er blitt gravide med AIH, så det er jo alltid et håp Har selv hatt 2 AIH som har vært negative dessverre. Når skal du ta blodprøven?
zanzibar Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 Hei, takk for svar:-) Skal ta blodprøven på fredag, men har ikm på torsdag så jeg regner jeg finner det ut litt før. Så kjipt at det ikke gikk for deg. Har du begynt med ivf?
Gjest Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Så du har ikke begynt å snikteste? Hehe... Skal se du får en positiv test likevel Jeg hadde også en magefølelse av at AIH ikke funket for oss, og det stemte jo. Er i gang med IVF nå ja. Uttak på onsdag
zanzibar Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 Åh, så spennende:-) Nei, har ikke sniktestet enda fordi jeg merker at jeg bare blir enda mer sprø av det... he he. Føler ikke noe annerledes denne måneden heller så jeg vet ikke. Mannnen min og jeg har tenkt å gjøre dette noen ganger nå før vi går videre til ivf, men jeg føler liksom at det er så utrolig få AIH klaffer for. Vel vel, du må ha masse lykke til på onsdag:-)
Endaenbabyønskes Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Hei! Har akkurat vært gjennom det samme på riksen. Har dårlig magefølelse og ingen symptomer overhodet. Skal egentlig ta bl.prøve på fredag jeg også, men føler det ikke har gått denne gangen, så da drar jeg heller hjem til mor og far en tur:) Blir et forsøk med naturlig syklus neste måned. Legen sa på forsamtalen at vi skal prøve aih 4 omganger. Hva med deg? Lykke til!
zanzibar Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 Hei, jøss da har vi vel vært på riksen og blitt inseminert nesten samtidig da...:-) Føler heller ikke det har gått. Fikk noen dråper blod i dag og det pleier alltid å være et dårlig tegn. Har vært en skikkelig dritt dag pga det og jeg merker at jeg trodde litt mer det skulle gå denne gangen, men men... Vi har egentlig ikke avtalt hvor mange ganger, men legen sa at vi kunne gjøre det i flere omganger. Vi har snakket om at vi kan ta det 4 ganger vi og. Er jo ganske mye enklere enn IVF så det hadde jo vært digg hvis det gikk. Vi er uforklarlig barnløse, er det det samme med dere?
Endaenbabyønskes Skrevet 3. mai 2008 #8 Skrevet 3. mai 2008 Vi er også uforklarlig barnløs. Har vært litt diskusjon blandt legene da jeg har muskelknuter i livmor som noen mener er årsak, andre ikke. Vi får det nå ikke til uansett grunn:) Denne runden skal jeg ikke ta medisiner. Bare naturlig syklus og EL-sprøyte. Håper håper!!!!!!! Tvi tvi for oss!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå