Henan Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jeg tenker vi kommer til å kjøpe to vogner til lillebror som kommer i august. En kombivogn/duovogn men også en som er enkel og lett og tar liten plass i bilen. Vi ar en Toyoto Previa. Har noen et tips til en vogn som tar liten plass men som kan brukes fra nyfødt?
engletrollet Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Om du bor i nærheten av barnas hus, ville jeg kjøpt en firstwheels city elite. De har den på tilbud til 2000 kroner med bag nå. En litt mindre fancy utgave av bugaboo,men god å trille,tar liten plass sammenlagt. Ligger bilde på www.barnashus.no MYE vogn forpengene,i alle fall. Du fårogså kjøpt adaptere til maxicosi/izi sleep.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Er ikke enig i hva engletrollet skrive mht firstwheel c..... Jeg var så dom å kjøpte den vogna i vinter,den er ikke verdt pengene! Den er lite stødig,på ulent terreng føles det som den detter fra hverandre.Og at bagen/setet skal dette av! Kalesjen er altfor kort,så barnet får vind og sludd rett i ansiktet! Og når barnet skal ligge bakover å sove,får den knapt leet seg i det trange setet!! Jeg vil ikke anbefale den! Hadde jeg vært lur hadde jeg invistert i en OTH! Den er liten og nett og solid samt fin å se på!! Kjenner flere som har da kjøpt bag billig på finn.no så blir ikke vogna så dyr!!! Lykke til!
engletrollet Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Jeg skal være enig i at kalesjen er kort,ellers har jeg nok en litt annen opplevelse av vogna. Jeg har hatt bugaboo, og kjenner at dette er "billigutgave", men så koster den nå 5500 mindre også. Ellers synes jeg trilleegenskapene er gode, men har ikke brukt den på terreng. Da trenger du en vogn med større hjul, fks OTH. Men som en liten vogn i bilen er den kjempekjekk. HI skal jo ha en annen større kombivogn.
Henan Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2008 Takk for respons og gode svar. Har noen prøvd Quinny Zapp - eller er den helst for større barn?
engletrollet Skrevet 30. april 2008 #6 Skrevet 30. april 2008 Zapp er en paraplytrille uten nedfellbar rygg, så den kan du ikke bruke til nyfødt med mindre du har izi sleep/maxi cosi bilsete på. Buggster kan du også bruke med bilsete, den har også nedfellbar rygg.
Anonym bruker Skrevet 30. april 2008 #7 Skrevet 30. april 2008 Husk at OTH er lang og tar altså litt plass sammenlagt. Den blir flat da. Men Bugaboo tar veldig liten plass, eller Teutonia Fun eller Easywalker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå