Tellefanten Skrevet 28. april 2008 #26 Skrevet 28. april 2008 Venter spent på oppdatering :-) Krysser fingrene for deg Frøya!!! xxx
Gjest Skrevet 28. april 2008 #27 Skrevet 28. april 2008 Dere er så søte jenter:)) Nettopp kommet hjem fra jobb. Blodprøven var så negativ som den kunne få blitt med HCG under 1:(( Gått med gråten i halsen hele vakta på jobb, og når jeg kom inn døra hjemme fikk jeg en gledesmld fra en kollega om at hun hadde født en sønn nå i kveld... Jeg er så frustrert og lei meg at jeg ikke vet hvilken fot jeg skal stå på....dette forsøket betydde bare så utrolig mye.... Vet ikke når vi får prøve igjen. Vi har ikke fryseforsøk, så må vente på ny donor IGJEN... Jeg har bare lyst til og gå og grave meg ned nå... Tusen takk for all støtte!! Dere er helt fantastiske!! Lykke til til dere alle sammen!! Klem
MK73 Skrevet 28. april 2008 #28 Skrevet 28. april 2008 Ååååhhh! Jeg har ikke ord, Frøya! Hadde håpet og trodd at du skulle få resultatet du ønsket deg denne gangen. Mange, varme, gode klemmer fra meg.
Chaiemae Skrevet 28. april 2008 #29 Skrevet 28. april 2008 Dette var utrolig leit å lese Frøya. Hadde virkelig håpet at det var din tur nå. Dere får ta godt vare på hverandre i denne tøffe tiden. Klem fra Chaiemae
kirsty*2barnsmamma Skrevet 28. april 2008 #30 Skrevet 28. april 2008 Så trist å lese Frøya. Sender deg en stor trøsteklem!!!
Mumrikken :) Skrevet 28. april 2008 Forfatter #31 Skrevet 28. april 2008 Å, nei!!! :-(( Var så sikker på at det var deres tur nå... offa meg, så fryktelig trist! Skjønner ikke hvorfor det skal være så utrolig vanskelig??? Håper virkelig dere klarer å se fremover igjen om ikke så lenge, men skjønner at det ikke er bare, bare med en laaang, tung prosess med ny donor. Sender deg hundre gode tanker og klemmer
Tasim Skrevet 29. april 2008 #32 Skrevet 29. april 2008 Å vennen min.. Beklager så virkelig Frøya. hadde virkelig krysset fingrene for deg. Har ikke ord. Håper bare at du har det bra. Ta vare på deg selv. Jeg skjønner så godt at du er skuffet. Og det ha du så lov til å være. Væt lei, sint og irritert.... Få det ut..Ta vare på deg selv vennen. Varm klem
Raspberry Skrevet 29. april 2008 #33 Skrevet 29. april 2008 Det var veldig trist og høre Frøya. Mye tristesse i uke 16 leieren for tida:(
Bella74 * baby 2 i magen :)* Skrevet 29. april 2008 #34 Skrevet 29. april 2008 Tenker på deg Frøya, du har virkelig hatt litt større dose motgang enn de fleste. Håper du kan bruke dette til å se at du er sterk og at det kan finnes en mulighet. Skjønner godt at du er kjempetrist akkurat nå .... Jeg heier på alle dere i uke 16 leieren, stå på videre
Grublegruble Skrevet 29. april 2008 #35 Skrevet 29. april 2008 Er også veldig lei meg for å lese dette Frøya, har fulgt deg i donorprosessen og turen til utlandet og håpet sånn at det var din tur denne gangen!! Det er jammen urettferdig dette her!! Sender deg masse gode tanker og trøsteklem og håper dere klarer å ta godt vare på hverandre i tiden fremover og finne krefter til en ny prosess om ikke lenge, snart SKAL det bli din tur!!! *Knusetrøstekos fra meg*
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. april 2008 #36 Skrevet 29. april 2008 dette var triste nyheter:( jeg kan ikek annet enn å si at jeg ønsker dg all vel, følelsen du sitter med nå går nok ikek an å beskrives¨. jeg skulle ønske jeg kunen hjelpt dg med noe, men det går nok ikke ann.Jeg håper du finner dg en ny doner kjappt, og at det snart skal få en lykkelig slutt
Gjest Skrevet 29. april 2008 #37 Skrevet 29. april 2008 Tusen takk snille, gode, fantastiske jenter for all støtten og alle gode ord. Det er virkelig rørende og lese alt dere skriver *tørke tårer* Jeg forsvinner herfra for en stund nå for og slikke noen sår, men jeg kommer sterkere tilbake!! Og gi opp er ikke er alternativ en gang, det er vi skjønt enige om, min kjære og jeg:) Lykke til jenter!! En eller annen gang skal vi alle få drømmen oppfylt!! Det er må det vi må tro, og det er det som holder oss oppe i denne tøffe prosessen!! Stor klem
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 29. april 2008 #38 Skrevet 29. april 2008 ta vare på dg selv, ønsker dg alt godt:) stor klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå