Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg jammen spent??? Håper inderlig at du endelig kan sklite med en positiv test!!! Har helt sommerfugler i magen her jeg, syns virkelig at det er din tur nå!!

God klem :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slenger meg på denne jeg også!!! Er så utrolig spent på dine vegne Frøya!! Håper at testen er positiv=)=)=)=)

Skrevet

jeg er så spennt jeg også

Skrevet

Ja jeg håper for deg nå Frøya :o)

Klemmer !

Skrevet

Krysser fingrene for deg nå Frøya!!!!

Skrevet

Heier på deg...!

Håper, håper, håper...

Klem

Skrevet

Krysser alt jeg har for deg nå Frøya,

måtte det være din tur nå.

Klem

Skrevet

Hei alle søte snille fantastiske jenter:))) Hva skulle jeg vel gjort uten dere???

Helt ærlig; jeg har ikke tatt test i dag. Har ikke engang en test i hus:) Brente av den siste i går natt. Klarte ikke og vente siden de QR-testene ga så rart resultat...Hvordan det gikk vet dere jo...

Så, jeg har vært og tatt blodprøve i dag istedet. Får svar på den i løpet av dagen/kvelden. Skal sjekke svaret før jeg går hjem fra jobb i kveld, og da skal jeg komme innom og oppdatere dere, men vær bare forberedt på at forsøket mitt er over. Jeg har ikke den store trua selv om jeg har div symptomer...Det meste er nok bare bivirkninger av alle medisinene (veldig svimmel, kveldskvalm - tåler ikke matlukt, vondt nederst i magen, oppblåst). Det eneste som er litt rart er at jeg som ELSKER brus og saft plutselig ikke klarer tanken på det....Merkelig:)

Jaja, fasitsvaret kommer nå uansett om ikke så altfor mange timene.

Ha en flott dag da, jenter, og tusen takk for at dere tenker på meg.

Stor klem

Skrevet

Masse masse lykke til:)

Skrevet

Tenker på deg og håper inderlig at du får et positivt svar på blodprøven i dag =) Lykke til!!

Skrevet

Hei Frøya!!!

Jeg sender deg alle de positive tankene jeg kan.....håper så inderlig at det er din tur til å lykkes nå.

Klem

Skrevet

Heier masse på deg!!

Vi skulle jo være i augustklubben sammen....

Men bedre sent enn aldri.

Har en god følelse nå assa;-)

Masse lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hallaisen dollypopp!!

Tusen takk:))) Godt du har en god følelse!! Jeg trenger alle positive vibber som jeg kan få:)) Ble spådd i går av ei som spådde meg gravid en av de første rugedagene, og hun mente fortsatt at jeg var gravid....hmmm.....

Selv er jeg skeptisk etter den negative CB-en, men man vet jo aldri siden den ble tatt når den ble.

Ja, vi skulle vært i augustklubben sammen, både du og jeg og augustbarn men slik gikk det ikke:((

Har du hørt noe mer fra henne forresten?? Ikke sett henne på lenge...Prøvde og etterlyse henne på PM for ett par-tre mnd siden uten hell...

Lykke til videre i svangerskapet ditt!! Du er jo kommet langt på vei nå:))

Skrevet

Håper virkelig det er din tur nå Frøya!! Masse lykkeønskninger fra meg:)

Skrevet

Da fyker jeg på jobb:)) Ha en fin ettermiddag og kveld, jenter, og så får dere en aldri så liten oppdatering når jeg kommer hjem....

Klem:O)

Skrevet

Hei du! :-)

Er stadig innom og sjekker om du skal ha lagt inn noe om svaret på blodprøven. (Må vel være litt mer tålmodig da...) :-) Krysser alt jeg har for deg! Håper så inderlig at det er din tur nå!!!

Stooooor klem fra meg

Skrevet

Krysser alt jeg har for deg, dette må bare gå din vei.

Skrevet

Krysser fingrene for deg Frøya!!!

Klem fra Milda

Skrevet

Venter spent på oppdatering :-)

Klem

Skrevet

Venter spent på svaret ditt Frøya!! Krysser alt jeg har her =) Lykke til!!

Skrevet

Samme her Frøya, håper sånn at det går veien for deg og sender det jeg har av positive tanker og babystøv!!!

*Klem fra meg*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...