Mille** Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Er dere plaget med allergi når dere er i syden? Skal til en plass hvor det er masse gress rundt hotellet, også der man kan ligge ved bassenget, og jeg tåler ikke gress. Har ikke reagert tidligere når jeg har vært i syden, men det var ikke like mye gress rundt om som det er dit vi skal i år. Får vel bestille meg litt medisin fra fastlegen min for sikkerhets skyld....
Twintipp og himmelblå Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Har veldig pollen og spesiellt timoteiallergi (gress), men har aldri hatt noen som helst plager i syden:o)) Deilig:o)!! Men, er kanskje lurt å ha med i tilfelle rottefelle allikevel. Vet ikke hvorfor, men det sies jo at allergiplagene skal forsvinne i sydligere strøk da..
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 Har aldri hatt problemer sydover, det forsvinner i lufta:-) Men om du er allergisk overfor gresspollen og det er mye gress der du skal så er det nok lurt med medisiner i bakhånd.
Mille** Skrevet 28. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 28. april 2008 Så rart da, at man ikke er plaget i syden, men veldig deilig! Får ta med litt medisin bare sånn i tilfelle. Takk for svar jenter. )
Monstermamma Skrevet 28. april 2008 #5 Skrevet 28. april 2008 Jeg har også fundert på hvorfor det er slik, at man ikke reagerer i syden! Men deilig er det ja. Reagerer på gresspollen jeg, har alltid hatt med medisinen uåpnet tilbake fra syden!! God tur, misunner dere litt ja:)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 28. april 2008 #6 Skrevet 28. april 2008 Nå er det jo ofte brunsvidd på store deler av disse stedene vi reiser. En annen ting er at det nok er verst med allergien når gresset kommer for sesongen og når det blir klippet.
Mille** Skrevet 28. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2008 Takk, takk. Er enda nesten 6 uker til vi drar, men tiden går fort. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå