Gå til innhold

Har Coop, Mega, Meny eller Rema 1000 bleieavtale og pampersbleier???

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke Rema 1000 kr 80,- for 64 stk Pampersbleier?

Noen ganger har de litt billigere i de helt minste størrelsene, tror jeg.

Kiwi har vel bleieavtale på Libero.

Var vel noen flere med bleieavtale, men husker ikke hvilke.

Meny hadde ett eller annet med trumfkortpoeng og bleier som skulle virke veldig billig, men som i utgangspunktet ikke blir så veldig mye billigere, tror jeg.

Mye "tror jeg", men er så trøtt og stoler ikke helt på hukommelsen min:o)

Meny har 15% rabatt på alle bleier og mat og utstyr.....men du må være trumf medlem...

Får ikke rabatten med en gang men inn på trumf kontoen. Men man kan ta dem ut i penger eller varer etterhvert:-)

Coop har 10 kr rabatt på alle bleier dersom man er coop medlem

Annonse

coop obs har hvertfall pampers, men tror ikke de har bleie avtale på det. litt mindre pakker enna ndre steder.

men for coop meldemmer har de 10kr rabatt på endten libro eller pampers. sikkert det samme på mega- siden det også er coop.

rema har jumbopakker som er kjempe billige. 79kr pr eske- også er det to pakker i hver eske.

rimi har bleieavtaler på pampers, storpak bleier til 89kr, og hver fjerde pakke gratis.

bleie pakkene på rimi er størst, og dem på rema er ensten likestore. hvertfall på coop butikkene her og ica er pamperspakkene små, med bare 26(?) bleier i hver pakke.

i rimi og rema pakkene er det vel rundt 46 bleier i hver... men ikke ta det antallet for presist;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...