tussi29 Skrevet 28. april 2008 #1 Skrevet 28. april 2008 Jeg lurer på om det er noen som har erfaring med dette? Orker ikke mer av denne soppen. Salven (mykosantin) er ikke så veldig effektiv. Jeg har nettopp blitt behandlet for gule staf. Noen råd?
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Lurer på det samme, orker ikke flere runder med sopp og Mycostatin... Hva er krystallfiolett? Råd mottas med takk!
tussi29 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 28. april 2008 Jeg søkte på krystallfiolett på google og fant litt informasjon. http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=61944 Jeg har vært på apoteket å kjøpt en flaske i dag. Det skal være veldig effektivt. Jeg skal søre det på brystvortene. Skal i tillegg smøre på mykostatinsalve. Nå får vi se om dette hjelper. Blir sliten av smertene ved ammingen. Jeg skal også drikke riklig med biola.
fjollefrua Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 jeg har brukt krystallfiolett på labbene til hundene mine når de har vært såre, og det blir borte på et par dager. fungerer veldig bra på eksem... men vær oppmerksom på at kommer det på huden så tar det lang tid før du får det bort... men lilla brystvorter er vel kult
tussi29 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. april 2008 Jeg prøvde Krystallfiolett på mandag. Siden jeg følte at dette ikke hjalp noe særlig gikk jeg til legen. Fikk resept på Fusidin krem. Dette hjalp. Var vist ikke sopp likevel. Da hadde sikkert Mykostatinen hjulpet. Ta deg en tur til legen å sjekk om det kan være gule stafylokokker du har. Der er vist lett å få dersom du har så på brystvortene som ikke gror. Man sparer seg for mye fortvilelse dersom man får rett behandling med det samme.
tussi29 Skrevet 30. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2008 p.s. Lilla brystvorter var kult, helt til jeg skulle amme på et offentlig sted;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå