Gå til innhold

Da flytter jeg også inn her...

Grublegruble

Anbefalte innlegg

etter 4 dager med positive tester begynner jeg å tro det, i tillegg er jeg stuptrøtt, så det må jo være et godt tegn, har sovet siden kl seks i ettermiddag og er bare oppe for å få litt nattmat og lese litt her...

Håper at mange slår følge fra ass befr forumet, venter på askepott og lightblue som har fått positive tester, og forhåpentligvis mange mange flere :)

Nattinatt!

Fortsetter under...

Hihi, hei Grublegruble :)

Flott å se "kjente" her inne ;)) Jeg også er vanvittig trøtt og vil bare sove heeele tiden..Ellers er puppene mine såå vonde og det stikker i dem akkurat når jeg står opp. Men jeg har ikke merket noe til kvalmen enda, hmmm

Gleder meg til å slå følge med deg og flere fra ass. befruktning :))

Jeg ble jo "jaget" inn her, hehe. Gammel vane det å alltid gå inn på ass. befruktning, så håper jeg ikke må tilbake dit...

Håper spiren(e) klorer seg fast og blir der :)) Ønsker det samme for deg Grublegruble. Vi snakkes vel om få strakser igjen? ;))

Klem så lenge

Heia Askepott, så kjekt å se deg her, ventet på deg og håpet du fannt veien fort :)

Så tråden i natt hvor du og andre fikk hard medfart, men også støtte heldigvis, så det var skrevet hele 45 innlegg så jeg fannt det best å ikke fyre opp mer men la det bero og heller tipse deg på uke 15 tråden at jeg håpet du fannt veien inn her. Det gikk et lys opp for meg også da jeg leste den, fikk litt vond samvittighet for det jeg har skrevet i det siste, om mine symptomer og min glede over graviditeten, men som du sier så er det ikke så lett å komme på at en kanskje ikke hører til på samme måte lenger, visste ikke om dette forumet engang og tenkte ikke tanken på å dra derfra som jeg har vært så mange måneder nå.

Men her skal vi også få det gøy, her kan vi jabbe alt vi orker om gleden og alle symptomer! ;)

Btw i dag er jeg kvalm!!! Sitter her på jobb og holder meg fast i bordkanten, det svimler for meg, men jeg tar det som et stort positivt tegn!!

Ønsker deg en fantastisk dag med spirene dine!

*God klem*

Tusen takk til begge to for at dere er velkomstkomitee :D Kjekt at det er navner jeg drar kjensel på også!

Vi skal nok skape liv her ;)

Gratulerer så masse babyklar, med hoppet over til 2. trimester, herlig, da kan du senke skuldrene!!

Ha en fin kveld jenter!

Annonse

Hei! Da har jeg kommet etter! Lurt å gå inn på denne tråden her. Jeg begynte også å gå inn på assistert av "gammel" vane :o) Godt å høre at det går bra med deg og de andre her, grublegruble. Selv er jeg litt bekymret. Blødde litt idag, og har veldig vondt i magen og ryggen. Har tatt to nye tester (!) og de slår fortsatt positivt ut, men............. Håper virkelig at det går bra!!! Godt å ha dere her inne og betro seg til. Vi prates snart, håper jeg.

Ps! Grublegruble: Jeg fikk satt inn 1 egg 11. april.

Klem :o)

Jøye meg så morsomt...er det våren med sin posetive energi som virker inn eller...plutselig kommer det mange nye inn hit.

Gratulerer med liten spire!!!!

Ser at Bjørnen Collargol og jeg blir "veteraner" her inne nå, sammen med noen andre *hi-hi*

Heia lightblue!! Der var du jo! Godt å se deg her inne! :)

Ikke kjekt å lese at du er bekymret, men vit at jeg har lest om mange her inne som har blødd igjennom første trimester uten at det har vært problematisk. Forstod moren min også hadde det sånn i begge svangerskapene med meg og min bror. Du kan jo ringe sykehuset og, de pleier nok å kune forklare og berolige. Stol på testene og prøv å slappe av, men vet det er så mye lettere sagt enn gjort...

Men det SKAL gå bra med oss nå, det SKAL det bare -helt enkelt! Betro deg nårsomhelst du, har det på samme måte, er så godt å ha noen å dele tanker, gleder og bekymringer med!

Vi er ganske likt i løypa vi da, jeg satte inn 10 april :)

Ønsker deg en kjempefin dag, og håper magesmertene og blødningene er borte allerede!!

God klem*

Hei igjen! Takk for oppmuntrende ord. Smertene fortsatte dessverre, og jeg har blødd såpass mye at jeg tror løpet er kjørt... Har vært gravid en gang tidligere, og dette her ligner ikke i det hele tatt... :o(

Håper det går bra med deg, og jeg ønsker deg og alle andre her inne masse lykke til! Jeg stikker nok innom og av og til for å høre hvordan det går med dere.

Klem

Å nei lightblue!!!!! Har lest om Aksepott og er helt kvalm og dårlig for det som har skjedd henne og nå kanskje du også!?! Håper sånn det ikke stemmer!!!

Har vært på reise og kom hjem nå, skal dessverre videre på besøk til noen på en hytte, men kommer til å tenke masse på dere begge i helgen, går på nåler her jeg også men tror det er lurt å dra avgårde og prøve å oppleve litt ting istedet for å bare gå og gruble.

Sender deg en kjempegod klem og håper at spiren din fortsatt sitter....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...