Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå har jeg begynt å lure på om det skal gå denne gangen eller om jeg bare er hormontroll for ingenting:)

Jeg bruker både Pergotime og Puerogon sprøyter for å ha et godt utgangspunkt. Og follikkene er det ingenting å si på, håper det ser bra ut denne gangen også.

Er det flere som skal til danmark denne uken?

Det blir en lang og forventningsfull tid i ukene som kommer.

Lykke til alle sammen !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg skal ha min første tur til Stork denne uken. Vil tro det blir til helgen. Er veldig spent. Følger vanlig syklus, så jeg håper det blir på fredag.. Det passer hvertfall veldig inn i forhold til jobb og fritid. Reiser uansett når eggløsning måtte komme. Har en jobb, der det "aldri" passer å reise.. Så er litt stressa på det..

Når regner du med å reise?

L

Skrevet

Hei

Jeg reiser på onsdag. Siden jeg går på hormoner vet jeg når jeg skal

Håper iallefall at det stemmer skal til scanning imorgen kl åtte. Men sist gang jeg hadde hormonkur var det tre store fine follikker. Dette er min femte tur så hvis jeg ikke blir gravid nå skjønner jeg lite. Har sjekket at jeg har åpne eggledere og alt ser fint ut men gravid blir jeg ikke. Krysser fingrene for denne gang.

Skrevet

Må innrømme at jeg ikke vet så mye om hormonkurene siden det ikke er tema for meg nå. Jeg prøver å være innstilt på at jeg må ned til Danmark noen ganger før det klaffer. Jeg håper selvfølgelig at det skjer på første forsøk. Første gangen er nok sikkert spesiell.

Håper det stemmer for deg denne gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...