Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Kan dere som har Easy Walker classic fortelle om vognas fordeler og ulemper? Og hvordan den er å trille på snø og grus?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #2 Skrevet 29. april 2008 Jeg hadde EW classic til nr 1 - en helt super god vogn - det er ikke noe som helst problem og trille den hverken på grus eller snø. Den har gode hjul og er jo super lett da ... Enseste minus, men det gjelder jo de fleste vogner av denen typen, de er litt åpne ... det fikser du lett med en snerten vognpose !! :-) MEN nå til nr 2 valgte jeg og selge calssic for å prøve SKY, og kunne aldri tenke meg og gå tilbake til classic - SKY er fantastik. men som sagt det syntes jeg jo om classic også - inntil jeg prøvde sky. :-) Uansett super vogn - gå for en EW enten du velger classic eller sky - får du en genial, lett og god vogn !!
sofie78:) Skrevet 29. april 2008 #3 Skrevet 29. april 2008 Jeg liker også easy walker (EW)-vogna veldig godt. Vurderer den i forhold til TFK, men synes sportsvogna til TFK er litt stor... Det jeg lurer på om EW: Synes dere det er lett å koble av bagen? Man må under vogna og "låsen" var veldig fast på de vognene vi prøvde. Men dette er det eneste negative med vogna, synes jeg.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2008 #4 Skrevet 29. april 2008 Det er vel bra at låsen er veldig fast, da er den kanskje sikrere. Det er bare en tanke og ikke noe jeg vet for skkert. Jeg tror det blir en EW på oss. Og takk for svar:) Hilsen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå