Gå til innhold

Slanking (ketloyse), stoffskifte og utskeiingar


overkill

Anbefalte innlegg

Lurer på å byrje på ketolyse. Eg har tidlegare slanka meg ved å ete sunt (lite kaloriar) i vekene, og så ete det eg har lyst på ein dag i veka. No har eg prøvd dette i seks veker og berre tatt av 1 1/2 kilo. Trur dette kan komme av at eg fekk stoffskifteproblem (graves) etter svangerskap. Spørsmålet mitt er om ketolyse då vil verke betre på meg enn Grete Roede? Eg vil gå ned ca. seks kilo.

Kan eg skeie ut på lørdagen dersom eg byrjar på ketolyse? Eller er det "farleg" å gå inn og ut av ketose?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Hvis stoffskiftet er normalt enten med eller uten tabletter, er det ikke noe problem. Hvis du "går inn og ut" av ketose, vil du ikke få noe vekttap. Kurer basert på ketose må gjennomføres "fra A til Å" i hvert tilfeller med få utskeielser.

Vennlig Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar!

Eg har bestilt startpakka di og er no skikkeleg motivert. Har ete etter ketolysemetoden i tre dagar og allereie tatt av like mykje som på seks veker med Grete Roede.

Fortsetter det slik vil eg jo ha oppnådd målet innan tre veker:)

Lurer på om det er slik at karbohydrater er ekstra "farleg" for folk med stoffskifteproblem? Mor mi la om kosthaldet etter ho fekk stoffskiftesjukdom, men har ikkje tapt vekt (tiltrass for svært sunn kost). Ho vil prøve ketolyse om det går bra med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Ikke meninga og blande meg inn her, siden Torkil alt har svart, men man må vel ha litt mer enn 6 kg og ta av før man kan begi seg ut på denne kuren? 10-15 kg overvekt, eller en bmi på over 30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ettersom eg har forstått det så er det ein kur som fungerar veldig bra for dei med over 10 kilo å ta av. Det kjem vel av at dersom du skal ta av mindre kan du klare det på enklare måtar. Men eg har prøvd å legge om kostholdet og i tillegg trene, men går ikkje ned likevel. Difor tenkte eg at det må hardare skyts til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Joda, jeg forstår det, og det var absolutt ikke meningen og virke frekk på noen måte. Men ettersom jeg har forstått dette, så krever denne typen diett at man faktisk har fett og tære på, iom at når kroppen er i ketose, så tar det av fettlageret kroppen allerede har. Om man da IKKE har en "mengde" av fett og tære på, så vil kroppen tære på man faktsik MÅ ha...om du skjønner? Hehe. Litt vanskelig forklart, men :o)

Kanskje Torkil kan forklare det bedre, når han våkner igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tolka heller ikkje svaret ditt som frekt:)

Eg kunne ha tatt av 10 kilo utan at det hadde gjort noko, men ynskjer ikkje å vere så slank då eg faktisk ser betre ut med litt meir på kroppen. Trur difor det skal vere nok fett å ta av:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Nei, men da er det jo bare og kjøre på :) 6 kg er du kvitt på 2 uker, og med det treningsopplegget ditt, så skal du vel klare og holde den vekta også :) Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det:)

Er på fjerde dagen no. Har ikkje fått urinsticks, men trur eg kom i ketose igår kveld. Hadde sånn rar smak i munnen, litt brennande. I tillegg føler eg med litt slapp. Ikkje uvel eller dårleg, men i litt dårleg form. Brukte 10 min lengre enn vanleg på min 6 km daglege gåtur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Oij, så flink du er da! (med gåinga altså). Hvor mye har du gått ned nå da?

Ketose merker man gjerne med en uhorvelig stålånde, og en ekkel smak i munn, så godt mulig du er i den nå ja :o) Ikke uvanlig og bli sliten og slapp, men plutselig sitter overskuddet igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1,1 kilo sidan søndag. Ganske fornøgd med det.

Å gå ein times tur syns eg berre er deilig. Tar småen i vogna så sit han i ro den timen:)

Reknar med urinsticksa kjem i morgon. Då skal eg måle. Spennande. Held du på med ketolyse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sekretøsa

Not bad! :) Keep up the good work! :) deilig og gå tur ja, det er sant:) Jeg har vært litt opptatt med skolejobbing her hjemme, så har ikke finni tida til det (dårlig unnskyldning). De kommer nok helt sikkert i morgen, de sender ut kjapt!

Jeg går på ketolyse ja, har holdt på siden jul, og skeia ut hvertfall 3-4 ganger i uka (shame on me), men nå har jeg holdt på siden søndag, og nå SKAL jeg holde meg hvertfall ut uka, og litt til! :) Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er eg på sjette dagen og har tatt av 2,2 kilo. Dette er jo fantastisk. To veker til i dette tempoet er eg i mål. Håpar det fortsetter slik. Skal over på Fedon etter vektmålet er nådd.

Du må tenke at du skal holde på til du er i mål! Og at det å nå trivselvekt er viktigare enn utskeiingar som berre er kortvarige gleder.

Kor mykje skal du ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sekretøsa

Råbra! :) 6.dagen her også (etter at jeg begynte på stramt regime igjen). Kroppen min er så vant til denne dietten nå tror jeg, at det har stoppa opp litt, MEN, jeg skal holde ut frem til 17.mai nå, så skal jeg heller kose meg på nasjonaldagen :)

 

Jeg har gått ned 13 kg, skal ned 17 til, så mitt mål er ikke nådd om et par uker, MEN, det er verdt det! Og det funker som bara det! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...