WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Uff.. angrer så på den jeg tok da jeg va 18, er ikke så stor men er bare lei av den, Er det noe jeg kan ha over så den ikke syns på brudebildene? Altså, IKKE noe blomst eller noe. Noe jeg kan ha under hele dagen. Takker for svar!
1 høne i haneflokken-født Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 hva med et fint silkebånd? eller et bredt armbånd av f.eks perler
Gjest Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Nja, nei. Men du kan jo alltids forsøke med brunkrem.
GuttemammaX3 Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Jeg har sminket over en av mine tatoveringer ved en anledning... tok en del tid, noen lag med concealer, så foundation, men det så ok ut.... du kan jo prøve...
Monajenten Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Tror du kan gå til wah wah eller lignende og få det sminket. Skal kunne skjules rimelig bra.
Trultemora er presseklar!! Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Prøv å sminke det bort så mye som mulig ellers så tar du et bredt perlearmbånd!
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 27. april 2008 Forfatter #9 Skrevet 27. april 2008 Er det fare for at dette smitter over på kjolen da? Er det siste jeg vil. Men gode tips! tenkte kanskje en slags brun tape, men det ser kanskje bare teit ut?? Ikke greit...:/ Den er ca 4 cm, en hjemmelaget triabel, så bånd tror jeg ikke jeg vil ha. Går litt ned på hånda (1 cm). Får se! fler tips?
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 27. april 2008 Forfatter #10 Skrevet 27. april 2008 Ikke hansker! Syns det er så harry... hehe. Men det er meg da:) Et perlearmbånd ja. Det var lurt! Og tenkte å ha perleøredobber også, så det var smart. Takk!
lionkittens Skrevet 27. april 2008 #11 Skrevet 27. april 2008 Hei ! Det finnes spesielle "dekk kremer" til tatoveringer smat arr. Jeg har brukt disse selv i min tidligere jobb (make up artist) Jeg er usikker på hvor du kan få kjöpt dette i norge . Hör med AS Frisör i Oslo (de kan sikkert sende om du bor utenbys) . - de var levrandör til teater/film og makeup artister da jeg jobbet med dette. Så har du og ett amerikansk merke : TATTOO COVER som jeg anbefaler på det sterkeste - det får du hvertfal kjöpt på nettet om ikke as frisör förer denne ! (www.tattoocamo.com) PS. Iom at det er på håndledde t må du ikke kladde med brunkremer og slikt dette vil GARANTERT sverte over på kjolen ol. Bruk kunn tattoo cover eller lignende merker som er til dette formålet Lykke til )
Northernlights Skrevet 27. april 2008 #12 Skrevet 27. april 2008 Kan du ikke bare snu handa på brudebildet? Eller skjule hele greia med brudebuketten ;o) På bildet,iallefall...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå