Gå til innhold

Hvordan skjule liten tatovering på håndleddet til bryllupsdagen min??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff.. angrer så på den jeg tok da jeg va 18, er ikke så stor men er bare lei av den,

Er det noe jeg kan ha over så den ikke syns på brudebildene?

Altså, IKKE noe blomst eller noe. Noe jeg kan ha under hele dagen.

Takker for svar!

Fortsetter under...

Skrevet

hva med et fint silkebånd? eller et bredt armbånd av f.eks perler

Skrevet

Nja, nei. Men du kan jo alltids forsøke med brunkrem.

Skrevet

Jeg har sminket over en av mine tatoveringer ved en anledning... tok en del tid, noen lag med concealer, så foundation, men det så ok ut.... du kan jo prøve...

Skrevet

Svettebånd - hihi ;-)

Skrevet

Tror du kan gå til wah wah eller lignende og få det sminket. Skal kunne skjules rimelig bra.

Annonse

Skrevet

Prøv å sminke det bort så mye som mulig ellers så tar du et bredt perlearmbånd! :)

Skrevet

Er det fare for at dette smitter over på kjolen da? Er det siste jeg vil.

Men gode tips!

tenkte kanskje en slags brun tape, men det ser kanskje bare teit ut??

Ikke greit...:/

Den er ca 4 cm, en hjemmelaget triabel, så bånd tror jeg ikke jeg vil ha. Går litt ned på hånda (1 cm). Får se!

fler tips?:)

Skrevet

Ikke hansker! Syns det er så harry... hehe. Men det er meg da:)

Et perlearmbånd ja. Det var lurt! Og tenkte å ha perleøredobber også, så det var smart. Takk!

Skrevet

Hei !

Det finnes spesielle "dekk kremer" til tatoveringer smat arr. Jeg har brukt disse selv i min tidligere jobb (make up artist)

Jeg er usikker på hvor du kan få kjöpt dette i norge . Hör med AS Frisör i Oslo (de kan sikkert sende om du bor utenbys) . - de var levrandör til teater/film og makeup artister da jeg jobbet med dette. Så har du og ett amerikansk merke : TATTOO COVER som jeg anbefaler på det sterkeste - det får du hvertfal kjöpt på nettet om ikke as frisör förer denne ! (www.tattoocamo.com)

PS. Iom at det er på håndledde t må du ikke kladde med brunkremer og slikt dette vil GARANTERT sverte over på kjolen ol. Bruk kunn tattoo cover eller lignende merker som er til dette formålet

Lykke til :o)

Skrevet

Kan du ikke bare snu handa på brudebildet? Eller skjule hele greia med brudebuketten ;o)

På bildet,iallefall...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...