Gå til innhold

Bevis for å ha tvillinger for å få tvillingrabatt på butikker??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var i Trondheim i helgen. Var å handlet masse baby klær til jentene mine. Og jeg spurte om de hadde sånn tvillingrabatt. Det hadde de, men jeg måtte enten ha med ungene eller ha et kort fra noe???? Skjønte ikke hva hun mente. Sa jeg hadde masse bilder av de på tlf, men det var ingen bevis. Jeg og samboer var på weekend tur alene!!

Hva bruker dere? Må jeg være medlem av noe slag for å få rabatt?

Videoannonse
Annonse
Gjest bissen
Skrevet

Det er forskjellig fra butikk til butikk også, noen steder må man vise et slags bevis, andre steder ikke. Jeg er medlem av den lokale tvillingforeningen og viser medlemskort når jeg blir oppfordret til det. Sikkert tvillingforening der du bor også..evnt tvillingforeldreforeningen. Jentene mine er alltid med, men det er så stor størrelseforskjell på dem at jeg må vise uansett:)

Skrevet

Tror man må være medlem i Tvillingforeldre foreningen for å få rabatt. Så da må man vise fram medlemskortet.

Skrevet

Kommer veldig an på. På babyshop må jeg som regel vise medlemskort, på polarn o pyret trenger jeg ikke.

Skrevet

Jeg handler en del på vår lokale exit butikk.Alltid lettest å handle uten barn :-) Noen ganger spør de om jeg har tvillinger, og gir meg rabbat da jeg handler dobbelt. En gang spurte jeg etter rabbat, da fikk jeg til svar at jeg måtte ha med barna eller fødselsattest. Hvem bærer vel rundt på fødselsattestene for å få 10 % på klær? :-)

Skrevet

På en babycare butikk så kjøpte jeg klær til tvillinger, da fikk jeg 10% selv om det ikke var til mine...

Veldig forskjellig tror jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...