Tweety 2 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Hei jeg er en jente fra fredrikstad på 25 år og har termin 2-3 januar (jeg og legen er litt uenig). er det flere her ute fra østfold?? Hadde vært morro å chatte med en jeg kanskje hadde truffet på sykehuset (etter fødselen eller noe)
mamma_Christine Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Ut ifra det jeg har regnet ut så HVIS jeg er gravid så har jeg termin ca samtidig som deg å jeg er fra Fredrikstad. Er en uke over tiden nå, men viser ikke noe på graviditetstesten ennå *hååååper*
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #3 Skrevet 28. april 2008 hvor langt må man igrunn være påvei?? min er posetiv, men er ikke på overtid enda.. er dette ulikt fra person til person??
mamma_Christine Skrevet 28. april 2008 #4 Skrevet 28. april 2008 Det er veldig fra person til person ja...
Tweety 2 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2008 hei håper det er babyer hos dere og. da jeg ventet sønnen min for 5 år siden. hadde jeg 5 negative og noen nesten tester og 2 mensen blødninger.så alt er mulig. hvor i fredrikstad???
Tweety 2 Skrevet 28. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 28. april 2008 mizz_l.c.a hei har sendt deg en post
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå