lionkittens Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Hei ! Vi er to voksne og en jente på 4 år som tenker å reise på 1 ukes ferie i midten/slutten på august. Vi önsker, sandstrand,basseng,höy standard - hotell 4 stjerner , ikke midt i en by (chania eller rhodos by) jeg leter meg frem og tilbake på nettet - men vet jo att andres erfaringer ofte er bedre enn det reiseselskapene reklamere med. Har ikke värt på store greske öyer eller Kypros för så litt forvirret ;O) Takker for alle eventuelle svar og erfaringer. God kveld i stua
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Vi skal til Rhodos i midten av august:) Har vært der hvert eneste år de siste 10 årene, hehe.. Vi bor alltid på Sunwing, der er det kjempefint og barnevennlig! Strand med både steiner og sand, rett nedenfor hotellet.. Anbefaler dere virkelig en tur dit! Ikke er det langt til byen heller, 10 min med buss! Bare spør om det er noe du lurer på
ToPrinsesser<3 Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Ving sine Sunwing Resort er veldig bra; http://www.ving.no/sunwing Det på Kreta er kjempefint, men litt lang busstur. Det på Kypros har jeg hørt er veldig bra. Star Tour har Blue Village; kan anbefale Blue Village Caldera Beach på Kreta. http://www.startour.no/Resorts/Travel.aspx?id=16700&cat=2|278&entry=29&dest=17&city=1047&type=cd&hotel=4354
lionkittens Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 Ja det Sunwing resort kallithea har jeg på listen min som en av de "utvalgte" ser jo bra ut det da - eneste jeg er litt "skeptisk" til er at det er sand/stein strand. Er litt mere sånn sand- sand strand tilbeder, men du er jo mamma til 2 ser jeg så antar du har hatt en eller begge ungene i action på denne stranden ? )
Pepsimaximusa *mammatil2* Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Tja, foreløpig er det bare en av unga som har vært der, hehe..Blir spenende å ha med seg 2 i år:) På den delen av stranda som er nærmest hotellet er det steiner på land, og sand med en gang du kommer ut i vannet. Om du går noen meter lenger bort er det ren sandstrand, så det er noe for enhver smak:)
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 KRETA!!! Vært der 5 ganger, og aldri blitt skuffet!=) Skal der igjen i september for første gang med baby. Ville anbefalt agii apostoli og hotellet: http://www.apollo.no/Travelling+with+apollo/Catalogue/Hellas/Kreta/Agii+Apostoli+x+Chania+by+x+vestre+Kreta/Agii+Apostoli/Hotel/Grecotel+Kalliston.htm?Search=True&CountryTrackerId=6145&Season=Summer&DestinationTrackerId=31772
lionkittens Skrevet 27. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 27. april 2008 Det er ett flott hotell , - men det er ikke like flott for en på 4 år ( Og Apollo er så säre på barnerabattene sine ) Må betale nesten like mye for henne på 4 som for mannen på 40 ha ha ha ha
vero:o) Skrevet 27. april 2008 #9 Skrevet 27. april 2008 kreta er fint!!familievennlig å rolig for det meste.. kypros,,eks agia napa er jo party plass da
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 vi skal til Rhodos Sunwing resort Kalithea, veldig fint sted, reiser gjennom ving. VELDIG barnevennelig da det ikke er midt i byen å er et stort hotell område me flere bygninger å både babybasseng,barnebasseng, baseng der det foregår leker osv. det er en sandstrand og en strand med rullestein, hvertfall det de sa til oss.
lionkittens Skrevet 27. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 27. april 2008 Ja så du har ikke värt der Ungmor & Emily Jeanette:D ? De har sagt noe av det samme til oss, men en ting er hva de sier og hva katalogen sier noe annet er fakta ) tjjiihhiii.
lionkittens Skrevet 28. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 28. april 2008 Da tror jeg det blir Rhodos i år. Takk jenter
najs Skrevet 28. april 2008 #13 Skrevet 28. april 2008 Heisann. Åh, hellas er så fantastisk:-) Hva slags type ferie skal dere ha? Hvis du ska kose deg mye ved bassenget så anbefaler jeg Kypros - Sunwing Sandy Bay. Det er virkelig det perfekte hotellet med tennisbaner, store fine bassenger, spa og god mat. Det er ikke langt til havet og nære til restauranger. Veldig fint med barn. Ellers er nok Kreta favoritt av de andre øyene. Veldig rent og pent og de har vanvittig fin strand. Den mest greske øya på en måte;-) Mallorca i spania er jo også et veldig fint sted.
lionkittens Skrevet 28. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 28. april 2008 Vi skal ha sol- bad- avslapning og god standard på hotell ) Vi har för vi fikk barnreist til öyer som Skopelos, Skiathos,Karpathos, ios men efter vi fikk barn har det värt Mallorca ........ men grekere er noe annet enn sure spanjoler samt at kypros er jo spennende reisemål som nytt land for oss. Men tror nok Kreta eller Rhodos blir ett av valgene. Mange sier att Kreta er så mye "juggel" kontra Rhodos , men er vel som baken... smaken er delt i 2
yasmina Skrevet 28. april 2008 #15 Skrevet 28. april 2008 Vi var i Fif Tree Bay med Star Tour for en del aar siden og det var kjempe flott. Selv hadde jeg garantert valgt kypros foer Hellas. Rhodos derimot har jeg ikke vaert saa det vet jeg ikke saa mye om...
silje-Thea 010108;) Skrevet 28. april 2008 #16 Skrevet 28. april 2008 har vært på kypros aya napa 5 ganger å absolutt å anbefale har bodd både midt i byen og litt utenfor..er et par kjempe fine og barnevennlige hoteller litt utenfor byen med egen sandstrand callisto tror jeg det heter. kan ligge på solsenger på gressplen og enten bade i sjøen eller i bassenget..bare 20m mellom de ca
silje-Thea 010108;) Skrevet 28. april 2008 #17 Skrevet 28. april 2008 http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=532069
silje-Thea 010108;) Skrevet 28. april 2008 #18 Skrevet 28. april 2008 http://startour.no/Resorts/Travel.aspx?id=16700&cat=2|278&entry=2&dest=0&city=49&type=c&hotel=3068 sorry feil link i stad gitt hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå