ellenmor Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Dobbeltnavn: Jente: Prøver å finne navn som passer til LILL. Har vurdert Lill Elvira eller Lill Anita men har ikke fått sansjon fra resten av familien. Gutt: Prøver å finne noe som passer til THOR. Far til babyen heter Thormod, hans far het Thorstein. Min far het Tor. Har vurdert Thor Martin.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Likte ikke Lill Anita.. Ikke Lill Elvira heller.. Hva med: Hege Lill Ada Lill Lill Emilie Lill Cecilia Lill Christin Lill Mathea Ava Lill Lill Andrea Lill Sofie Lill Amanda Lill Catarina Lill Camilla Thor Henrik Thor Magnus Thor Mikkel Thorjus Thor Mikael Thor Even Thor Sivert Thor Oscar Thor Emil Thor Espen Thor Jonas Jeg synes Tor er mye penere enn Thor...
megc Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Lill Elvira ble litt vanskelig å si... mange L'er kanskje? Anita liker jeg ikke særlig... Hva med Lill Malene? Lill Renate? Lill Terese? Lill Andrea? Bare Elvira er pent også... Thor Martin er fint:) Evt. Thor Aksel Thor Aslak Thor Eivind Thor Magnus
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Ville ha satt Lill til slutt, det er litt tungt å uttale som førstenavn : Eva Lill Anna Lill Ada Lill Ida Lill Oda Lill Det er så mange fine gutteanvn med Tor. Ville hatt dem i ett navn: Torgeir Torkjell Torbjørn Torgrim Toralf
Vipsenmamma Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Lill Ann eller Eva Lill. Thorbjørn eller Torkil.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #8 Skrevet 27. april 2008 Jeg synes Lill-Ann er litt søtt! Lill Kristin klinger bra.
huldra87 Skrevet 27. april 2008 #10 Skrevet 27. april 2008 Lill er veldig fint. Men jeg likte ikke Lill Elvira. Lill Anita var litt finere :-) Hva med: Lill Eva Lill Kristin Thor Martin var veldig fint! Det ville jeg absolutt gått for.
Vannmann35 Skrevet 28. april 2008 #12 Skrevet 28. april 2008 Lill Anita blir veldig 70-talls - hadde styrt unna det navnet. Lill Elvira var mest rart, litt stilkræsj... Hva med: Lill Andrea Lill Fride Lill Eivor Lill Kristin Lill Emilie Lill Elise Lill Sofie Lill Marie Gutt: Thor Even Thor Erik Thor Martin (fint navn) Thor Gustav Thor Eirik Thor Anders Thor Fredrik
Bebis08 Skrevet 28. april 2008 #13 Skrevet 28. april 2008 Så nettopp en liten gutt som het Thor Albert, det var jo litt fint :-)
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #14 Skrevet 28. april 2008 Lill Anita er veldig 70-talls. Jeg ville styrt unna. Synes Lill Elvira var litt rart. Lill Helene Lill Maria Lill Sofia Eller hva med å bruke Lilly istedet for Lill? Hva med å gjøre om Thor til Theodor - synes det og vil være oppkalling god som noen. Andre gutteforslag: Thor Vegard Thor Sigurd Thor August Thor Johannes
Gjest Skrevet 28. april 2008 #15 Skrevet 28. april 2008 Lill Mari kling bra i min øyre, ellers er Torgeir eit flott gutanavn.
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #16 Skrevet 28. april 2008 Torvill er et fint guttenavn; hvis det blir gutt får du med både Tor og delvis Lill...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå