Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg satt den første sprøyten og har to igjen før time hos legen til onsdag. Siden dette er første gang, er jeg veldig spent.

Er det egg der, er det for mange, er timingen riktig....???

Er det vanlig at man må avlyse etter å ha tatt denne "kuren" eller pleier det å gå som planlagt?

Da jeg var hos legen for litt under 1mnd siden, så alt veldig fint ut. Han kunne til med se et par egg .... Så det var bare å sette igang, Så her sitter jeg å venter......

Vil helst være optimist, men siden jeg ikke har vært gjennom dette før, vet jeg ikke hva jeg kan eller bør forvente......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende... Husker min første tur til maigaard. Kjenner igjen alle spørsmålene dine. Vi er jo alle forskjellig, så det er vanskelig å si hva som i kan gå galt. Du skriver du setter sprøyter, regner med det er hormoner for å modne egg.

Som regel er de veldig flinke til å dosere medisiner. Jeg har hatt et forsøk som måtte avbrytes pga for mange egg, men det var etter å ha gått på pergotime flere sykluser på rad.

Utenom den avbrutte inseminasjonen så har jeg en tur der jeg ikke kom i land med danskebåten pga storm i hirtshals(det skjer ikke på denne årstiden). Så i realiteten har jeg 4 reelle forsøk. Gravid etter 3 forsøk, men mistet. Gravid på 4 forsøk, venter en gutt i september.

Prøv å gled deg, istede for å tenke på hva som kan gå galt. Det er veldig koselig på maigaard, de som jobber der er fantastiske.

Men et godt råd som hjalp meg. Når du kommer hjem, så prøv å tenk minst mulig på at du kansje er gravid. vær litt "never mind". Utrolig hvor mye psyken spiller inn. Lykke lykke til:)

Skrevet

Ultralyden idag gikk fint. Legen så flere egg og har booket time hos Maigaard til lørdag.

Gleder meg veldig.Utrolig rart å tenkte på at jeg i løpet av noen dager kan være gravid.

Uansett hva som blir resultatet skal det bli godt å ha vært gjennom første runde, så vet jeg mer om hva jeg går til neste gang....

Skrevet

Mulig jeg også skal til maigaard til lørdag,men det får jeg vite imorgen.

Jeg er på min 15 dag idag..

Var på ul på mandag,men da var eggene bare 10 mm,så begynte på puregon samme dagen...

Spennende :o)))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...