Med spire nummer fire<3 Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Sitter med pcen på fanget å surfer rundt på nett. Har visst i en uke nå at det er en spire på vei, men det føles så mye lenger. Tok to tester før den tredje viste positivt. Er i lykkerus. Har ikke noe særlig symtomer. Er 3 gang jeg er gravid nå så går nesten bare å venter på å få symptomer:) Håper på å slippe unna da, og at alt er vel med den lille i magen. Utfra terminkalkulatoren her blir det ett nyttårs barn. Skal nyte dette svangerskapet. Aller siste gang jeg går gravid nå. Må virkelig være positiv til det som skjer med kroppen. Gleder meg så det kiler i magen:)
♀ RosaPåVei ♀ Skrevet 28. april 2008 #2 Skrevet 28. april 2008 Gratulerer så mye med spiren =) Klart du skal nyte ditt siste svangerskap,det blir herlig tenker jeg =) Jeg skal ha nr 2,og det blir forhåpentligvis min siste,så jeg er innstilt på å nyte det og ta meg "friheter" som å sitte med bena opp og overlate litt mer husarbeid til mannen og kose meg mer med "lillevennen" og storebror =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå