aanonym Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Lillebror på 7,5 mnd spreller og snur seg i ett sett på stellebordet, nesten umulig få ham en bleie og resten av klærne må jeg kle på ham sittende på do. Like før jeg kaster ut hele stellebordet! Andre som har små sprellemenn?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 jepp:-)Vi har en skikkelig nygjerrigper:-) Strekker seg fra den ene siden til den andre, aldri i ro. Prøver å gi han noe som han holde han i ro i noen sekunder, mens jeg forter meg med bleie etc.:-)
Gjest Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 *hehe* Ja, min spinner som en gal krokodille. Jeg prøver å holde ham stille, men det er ikke alltid at jeg lykkes. Jeg prøver bare å ikke le da gjør han det bare mer....
stine1108 Skrevet 27. april 2008 #4 Skrevet 27. april 2008 Har en slik en jeg også. Blir greit når jeg kan begynne med upp&go. Føler ikke jeg får på bleia skikkelig nå. Men det er ikke lett å få på sokker! Men men. Bedre det enn at de ikke beveger seg da:o)
spireliten Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Samme her. Alt skal utforskes. Blir litt svett når bleien skal på he he. bruker å ha noe spennende leker liggende som jeg kan gi han mens vi skifter. Da er det litt lettere å få på han Så er det verste som fins å bli kledd på for tiden Noe såååå kjedelig.
Anonym bruker Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 Min er 8 mnd nå og også en sprellemann. Derfor kastet jeg ut stellebordet for en uke siden, fant det ikke forsvarlig å stelle han der lenger. Tok ikke lenger sjansen på at skulle klare å sprelle seg ned på flisene, selv om jeg holdt han hele tiden.
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 ja, hun vil nesten ikke ligge på ryggen lenger, bare snur seg (6mnd) må ha en liten leke på stellebordet som hun kan fikle med, da går det som regel.. men blir ofte til at resten av klærne blir tatt på sittende ja..
Anonym bruker Skrevet 28. april 2008 #9 Skrevet 28. april 2008 Vi har tatt stellematten ned på gulvet for sikkerhetsskyld:)
Mamsen og lillegutt Skrevet 28. april 2008 #10 Skrevet 28. april 2008 dere som ikke har stellebord lenger. hvordan skifter dere bæsjebleier? jeg har en på 9mnd og han er en MAKK.... får akkurat vasket av han driten før han styrer rundt,så vi må bruke up&go og den tar vi på sittende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå