Trønderbærta Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 Har vurdert å male trappa, den er trehvit, og har slike svarte "tepper" på (for å ikke skli). Skal jeg da bare pusse den ned med sandpapir, og male den etter det?? Eller hvordan skal jeg gjøre det?? Og er det noen "vits" å bruke energi på den, når vi kommer til å pusse opp huset om kanskje ett års tid (når økonomien tilsier det...)? Har sinnsykt lyst til å gjøre det NÅ jeg da, har pussemaskin å slikt liggende klart . Trenger noen synspunkt og tips før jeg hiver meg ut i det
Gjest Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 Sjekk www.ifi.no og klikk på innendørs og trapper! Du må vel forøvrig kjøre på med kvistlakk før du maler, trenger ikke pusse for heft dersom den ikke er lakket eller malt. (er den lakket eller malt, trenger du ikke kvistlakk)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 27. april 2008 #3 Skrevet 27. april 2008 Malte trapper blir ofte veldig glatte og er ikke spesielt barnevennlig. Hadde nok heller ventet til økonomien tilsa at du kan legge for eksempel et sisalteppe der. Det er lekkert, praktisk, men dyrt.
Trønderbærta Skrevet 27. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 27. april 2008 Tenkte jeg skulle ha de "teppene" som er i trappa selv om jeg maler, for å hindre at det blir så glatt. Men blir kanskje litt rart?? Hmm...lyst til å prøve å se jeg . Har sånn "svart/hvitt" stil fra før, så det må jo bli bedre enn nå?!
prekæs Skrevet 27. april 2008 #5 Skrevet 27. april 2008 Jeg har malt trapp, med malte trinn. Overhode ikke noe problem. Ikke noe spesielt glatt heller. Har forøvrig og opp til flere ganger holdt på å tryne i glilist og div annet som skal hindre oss å gli. I andres trapper. Denne trappen har det gått voksne og barn i i 25 år. Bank i bordet. Ingen har glidd.
Gjest Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 hehe gubben her driver akkurat og maler trappen nå=) han har bare pusset med sandtpapir og maler.. menm vi skal ha teppe i trindene da, og malt resten.
prekæs Skrevet 27. april 2008 #7 Skrevet 27. april 2008 Uff da. For hilse å si at han har min dypeste medfølelse. Har akkurat malt min trapp tre ganger. Kjedelig og pirkete. Spesielt fordi den har tre farger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå