*anki * Skrevet 27. april 2008 #1 Skrevet 27. april 2008 du virkelig var kommet deg på sykehuset no jeg og hadde fått hilst på ditt lille vidunder...! Synes du er utrolig som attpåtil gidder og orker å spå oss masekråker her inne. All Hyllest Til Deg!!!:-) Om du titter på innlegget mitt og gidder... Ser du meg gravid no? tror du fikk opp litt svakt ja tidligere i uken. No er det bare dager igjen til ikm og jeg er veldig spent. Har egentlig en god følelse, men det har jeg hatt før også...hihi Men kanskje du får et klarere JA no? Ser du også kjønn??? om jeg kanskje er gravid vel og merke 070172
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. april 2008 #2 Skrevet 27. april 2008 ja vil komme meg på sykehuset her jeg og..kanskje jeg skal finne på noe bare for og få komme inn..hehe. Joda får opp et ja på deg her enda.Lurer på om det er ei tulle du venter.
*anki * Skrevet 27. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 27. april 2008 Åh så kjekt! Da har du og barnigjen sagt det samme. Er spent på testing til helga. Kan du se om svarngerskap går bra? og spørre om jeg får en jente i januar 09? Har hatt en MA og en SA, så blir no litt nærvøs da vett du... Tar imot negative svar også... Håper alt det positive stemmer, da jeg har to gutter fra før og ei lita tulle hadde blitt en bonus, selv om en gutt til er like velkommen.. Lykke til igjen til deg. Vi får nok oppdatering når ting har skjedd håper jeg. Klemme til dej
*anki * Skrevet 27. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 27. april 2008 dytter litt til dersom du skulle titte innom igjen
#Aurora har tre gutter# Skrevet 27. april 2008 #6 Skrevet 27. april 2008 neida,har ikke termin før om ei uke.De prøvde og mente at strippingen skulle få meg til og føde,men det funket ikke så skal inn til tirsdagen nå igjen..skal nekte og dra hjem da. Svangerskapet går bra,ser ikke noe negativt rundt deg.Får opp ei tulle på deg her jeg altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå